خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

همونطور که گفتم نخندید!  

یه مسافرت کوچولویی رفتم کوه با دوستان.جای همگی خالی

خالی.

روم به دیوار، یهو یاد این صحنه از فیلم تایتانیک افتادم اینطوری عکس گرفتم :)

عکس های سفر رو تو پست بعد میزارم 

فعلاً با نمای این عکس لذت ببرید! 

دوباره هم میگم نخندید :)

+ جزو یکی از صد صحنه ماندگار تاریخ سینماس این صحنه فیلم تایتانیک. 


۹۵/۰۱/۰۷
god father

نظرات  (۱۰)

ماشالله بزنم به تخته خلاقیت از سر و روت می باره :دی !
پاسخ:
نگید دیگه، من خجالتی ام :)))😂
آخه طرفای تخت خان اینطوریه ما رفتیم:)فک کردم اونجاس
پاسخ:
میدونم منم تخت خان اومدم :) اما این تخت خان نیست 
تخت منه :)

به شدت اینجا ایلامه:)))))

تخت خان نیس احیانا؟!

پاسخ:
سلام به همشهری عزیز 
آره بشدت ایلامه :))
اما تخت خان نیه..
جیه تره... :)
سمت های خودمونه 
دست شما درد نکنه ...منظورت اینکه افسرده شدم؟
عب نداره افسرده هم ک شدیم;-)
پاسخ:
نه چرا اینطوری تفسیر میکنی؟ :)
منظورم اینه که حفظ روحیه الان خیلی مهمه هاااا 
با روحیه بخون 
عاقا من یه سوالی دارم :دی !
اون عکس اصلی دو نفرن 
بعد
عکس شما یه نفرس :دی
بازم :دی !

پاسخ:
پرسیدن که نمیخواد :)
الان من اون یکی رو از کجا گیر بیارم 
خودم اَدا هر دوشون رو درآوردم 😊
سلام برادر شرعی...
سال نومبارک
من ی چیز صادقانه میگم 
من اصلا نخندیدم بع عکست دریغ از یک لبخند
پاسخ:
شما رو درک میکنم ای خواهر شرعی... 
ایشالا این کنکور تموم میشه و کلی شادابی و نشاط پیدا میکنی! 
۰۷ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۵۰ حسام(عشقت ._.)
من دیدما خخخخ
پاسخ:
بح بح هم رشته ای و بردار عزیزم :) 
تو رو میکنم عموی علم حقوق!  چطوره؟  
مشعوفم کردی بسی! 
درود بر شما (:
عاقا نه دیگه قرار نشد دیگه . خندیدن ک جرم حساب نمیشه !
پاسخ:
درود بر شما نیز :)
برای مزاح بود 
شما آزادی اصن... اینقد بخند تا روده هات بهم بپیچه :)
خخخخخخ
خیلی دیوووونه ای....مردم از خنده
مردم اعتماد به نفس دارنا....اگه این عکسُ من میگرفتم ، قطع به یقین میگفتن: اُسکلم...بلا نسبت شما
پاسخ:
بله علاوه براینکه دیوانه هستم! علایم شیزوفرنی نیز درم پیدا شده :)
اسکل هم که شدم دیگه 😁 
من الان بت خندیدم..بیا حقتو بگیر اگ میتونی
پاسخ:
صب کن فردا میگم برات :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">