خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات



آهنگ میخواستم دانلود کنم براتون نت خراب بود :|

دقیقاً الان نزدیکم به خط مرز بسی!!!

فامیلمون سربازِ تو مرز و دعوتم کرد که بیام مشعوفش کنم. پدرخونده هم قبول کرد که مهمون بشه! فضا هم کاملاً استراتژیک شده 😨 !

عصر دقیقاً میپریدم اینور میله مرزی که میشد عراق، میپریدم اونور میله مرزی میشد ایران :)اینقد باحاله از مرز رد شدن به این شکل که نگو :)))

یه بارونی الان داره میاد شدید که هوا دو نفره میشه بعد بارون بشدت 😁 

امشبم الکلاسیکوِ اگه اشتباه نکنم ! 

شام هم الان ماکارونیه 😁 

14 هم راهی میشم به سمت بروجرد 😘😘 دلم واسه دوستام تنگ شده بسی !


۹۵/۰۱/۰۹
god father

نظرات  (۲)

:)
پاسخ:
:))
عجب شاداب بودی ... از اینور به اونور و اینا !
بقیه شم خسته ام ... حال ندارم من !
در کل تشکر میکنم از عکسای پستات ! خیلی خوبن
پاسخ:
خودت هم باشی همین کارو میکنی :)
همیشه خدا خسته ای 😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">