خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

همیشه این سه سوال از من شده! یعنی من موندم...


1 - همیشه تو دانشگاه میگن فک میکردیم تو کُرد هستی؟!  بابا جان من، یا ایهاالناس خونه ما از اوّل الایام ایلام بوده ولی اصلیت خودمون لرهای بختیاری بودن که قبلنا اومدن به این طرف...البته زبون کردی و لری رو کاملاً بلدم! 

دیگه اینقد هم هویت منو زیر سوال نبرید! تا آمپر منم همینطوری نزنه بالا :) شکایت میکنم به دادگاه عمومی، همتون رو به جرم تهمت و افترا میندازم حلف دونی :)

2 - هیدر(هدر) این وبلاگت و وبلاگ قبلی عکس کیه؟  عکس خودمه، خودم!!!

3 - اسمت احمدِ یا احمدرضا :| ؟ اسم کامل من احمدرضاست ولی چون که همه تو خونه و محل بم میگن احمد، بقیه هم میگن احمد... 

الان باز تو دانشگاه همه میگن احمد! خودمم به این احمد راضی ام 

خوشم از اسم مرکبی نمیاد 😔 از عربی نیز همینطور ! هر چند اسم خودم عربیه.

صب کن بچه های خودم بیان دنیا اسمشونو از دَم ایرانی اصیل میزارم !یا حداقل عربی نباشه.

به ترتیب از راست تصویر :) نیلوفر - الهه - یاسمن - پانته‌آ - آناهیتا 

پایین تصویر :)               سامان - کوروش - سیاووش - بهرام - خسرو 

۹۵/۰۱/۰۸
god father

نظرات  (۱۰)

و این که چرا پستات ی دفعه از 96 میرسه به 98
پاسخ:
توجه تون رو فرم!  کاش ناشناس نبودی... 
اشتباه تایپی بود، پست بعدی 97 تشریف دارد :)
اهم اهم !
داشتم با خودم میگفتم همیشه تعطیلی باشه تند تند پست بزاری
نمیدونستم این طوریه !
+سوالاشونو :/ پوکر فیسانس !
پاسخ:
:)) آره وقتی تعطیل باشه سعی میکنم پست های بیشتری بزارم 
و دوستان رو مستفیذ کنم :) 😊
دیوونه شدی.... ببینمت سر عقل میارمت
پاسخ:
تو این زمونه اصل رو بر این میزاریم که همه دیوونه ان
مگر اینکه خلافش ثابت بشه! 
۰۹ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۹ گاه نوشت های یه پزشک
این نظرا الان تایید شدن انگار یا من ندیدم😮
پاسخ:
بله الان تایید شدن با اجازه 😊
۰۹ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ گاه نوشت های یه پزشک
خخخ ماشالا
خخخ خیر سرم رفتی دانشگاه شرم هم رفته هنوز میگه مامانشونم ذخیرس😁😁😁صرفا شوخی بودا
ولی ان شاالله ب سلامتی.پیشاپیش خدا حفظشون کنه
وبلاگتو گم کرده بودما😯از گوگل سرچ کردم بالاخره آدرس قیلیتو پیدا کردم آدرس رو خودم ویرایش کردم اومدم😊
پاسخ:
سلااااااااام 😊 
چه عجب بعد یه سال !!!
آره خب ممکنه یکی بچه هام مصدوم شه 😭 اونوقت مامانشون میاد بازی :)
ایشالا خدا حفظشون میکنه. 
مرسی اومدی 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خخخخخ...خیلی نمکدونـــــــــــــــــــــــــی
پست قبلت خیلی بامزه بود ...مخصوصا اون جمله آخریه
_________
(آیکونِ خیلی خیلی خیلی خیلی تعجب)خخخ...عکسِ خودته؟؟؟نمیدونستم
البته اسمتُ میدونستم...
********* ***** *** ** ** * * ***** ** **** **** ***** ************** *****
**** ** *******************

پاسخ:
:)))) جدی میگم خو! حافظ جان، تا جا داشته میل کرده :)
بله عکس خودمه...فک کردم همه میدونن!
مشکل روانیت حاد پیدا کرده.. خدا شفا بده 
پاسخ:
? You talk me
وب قبلی شاید
اینو باور نمیکنم خودت باشی :/
پاسخ:
مرد هزار چهره :)
البته اون نامعلوم تره!
این عکسو دوستم شکار کرد ازم 
منم گزاشتم هیدر 😊
دادگاه عمومی :)))
کارت درسته گادفادر :))
یک پست درباره قدرت لبخند گذاشتم، جالبه 
دوست داشتی روی لینک زیر کلیک کن بخون پست رو
پاسخ:
تنکس :)
باشه میخونم. از دوستان هم میخوام که بخونن! 
یعنی از پست های بشدت لبخند برانگیزاننده من بهتره :))؟
ماشالله چند تا بچه!!! :)
اگه یکی دیگه می گفتی قشنگ یه تیم فوتبال کامل میشد :)
پاسخ:
اون یکی که خودمم :))
تازه مادرشون هم ذخیره اس: دی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">