خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

هو الاندی!!!

اپیزود 1: دارم اینوگوش میدم 😂

پری پریا 

گُل پریا 

تاج سریا 

دِل بریا 

تو رو دیدنا 

توی چمنا 😇

بوسه زدنا 😁😁

روم به دیوار،روم به فرش ،تمام اعضا و جورج رو به حرکت وا میداره 😊

اَندیه دیگه :) 

فک کردید پدرخوانده بیدیه که با همین آهنگا بلرزه؟ نخیرم :) 

اپیزود 2 : بیستم راهی میشم به سوی بروجرد :) دلم تقریباً واسه همه دوستام تنگ شده 😂

باید همشونو مالچ کنم :)

واقعاً لیسانس یکی از بهترین دوران های زندگی انسانه! تکرار نشدنیه ! هر چند یه سری سختی ها داره اما خاطراتیه که تکرار نمیشه! و من الان دارم با تمام وجود لمسش میکنم...!

کنکورهای عزیز به تلاشتون ادامه بدید، خدا بزرگ است بسی :) ایشالا سال دیگه به جمع ما دانشجوها اضافه میشید !

و امید داشته باشید!  امید چیز خوبیه،شاید بهترین چیز باشه! همیشه با خودتون بگید من میتونم !!! این ایام باقی مونده هم بسرعت میره...! بخونید با انرژی !

دلم برا تختم تنگ شده 😂 برا تنبلی هام اونجا 😂😂

البته نسبت به بقیه زرنگ محسوب میشم... اونا دیگه خیلی شیرازی بازی درمیارن :)

برا استاد ک و استاد م و استاد شِ حتی :)

برای قابلمم که همه ازش انتفاع میبرن :| الان معلوم نیست کجاس ؟ و دست کیه...اصن با کی میگرده ...😔

خلاصه مشتاقانه منتظرم برگردم به مرکز مهم امورم که میشه اقامتگاه اصلی ام !!!

تا های دیگر بای :)✋


۹۵/۰۱/۱۶
god father

نظرات  (۷)

من که نمیدونم چی بگم الان
کنکورم که میگذره مثِ همه ی روزایی که گذشت
راجع به کنکورم حرفی ندارم...عصن پدر آدم و در میاره ..اما من با این جفتکا فلج و داغون نمیشم...من کاری میکنم که به غلط کردن بیفته(کنکور رو عرض میکنم)
میگن شهر قشنگیه(شهر دانشجوییت)...البته شنیدن کی بود مانند دیدن؟؟
امیدوارم روای خوبی رو داشته باشی بِرار
پاسخ:
خدا بزرگ است 😊 
آره خدا رو شکر قشنگهههه 
سلامت باشی خوار
نه دیکه اخراش ک بشه دوست داری زودترتموم شه
البته تو خیلی متفاوت کلا فازت در هرحال مثب
پاسخ:
:))
کنکوری بودن عشق...خداییش دوران خیلی باحالیه باهمه سختیاش
دانشکاه اوایلش خوبه بعدش عادی میشه
پاسخ:
بله 
مخصوصاً وقتی آدم به هدفش برسه! 
البته بنظر من بستگی به آدم داره...فک نکنم برام تکراری بشه 
خوب نیس این اهنگه 
من اهنگای وابسته به اسممو نمیگوشم :دی 
همشون افتضاحن ... اون از گل پری جون اینم ک اسمش حناس 
پری چیه این وسط؟!
چی بخونم ؟!!
پاسخ:
:))) اندی است دیگر 
درس بخون! درس!!!
الان من واقعن چی بگم :)
چیزی نمیگم . فیزیک میخونم ☺
این تا های دیگر بای خیلی خوب بود 😊
پاسخ:
هههه :))
خوب بخون چیزی نمونده!! 
روانی داری میشی 
پاسخ:
بودممممممم :)))
خوش بگذره :)
پاسخ:
مرسی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">