خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

سلام و علیک سی همه! سی لریه :) یعنی برایِ! 

این اکور پکور که آبجی ام گرفته تش بغل دختر فامیلمونه که من همون جا وکالت رو پذیرفتم و عقد نکاح رو جاری کردم!

سه بار پرسیدم عروس خانم وکیلم؟ مامانش میگف بابا هنوز دندون نداره ول کن:)))

گفتم عروس خانم وکیلم؟؟؟  مامانش میگف عروس هنو مهد کودک هم نمیره، شیر هم بلد نیست بخوره چه برسه به گلاب آوردن (بنده خدا هنوز به سن بلوغ هم نرسیده چه برسه به اهلیت!) 

دوباره گفتم وکییییییلم؟هیچی نمیگف!  از بس نجیبه و خواستگار هم زیادٍ براش!  اصلاً هم از ترشیدن نمیترسه 😂😂 آخرش خودم بجاش گفتم بله :) 

و اینطور شد که داداشم به عشقش رسید و اونم به مرادش (به داداش ابوالفضل من:)! 

مهریه اشون هم دو تا آب نبات چوبی و یه نایلون پر ترشی جات و پاستیل تعیین شد! 

میگفتم بابا داداشم اینقد بضاعت مالیش نمیرسه... قبول نکردن خونواده عروس 😒

آخرش هم هیچی به جناب وکیل نرسید !!

خدا همه رو به نیمه گمشده اشون برسونه صلوات :)


+ خواب نداریم که این موقع شب :|


۹۵/۰۱/۰۷
god father

نظرات  (۴)

ماشاءالله دختره خیلی نازه...این الان اینجوریِ ، بزرگ بشه 10000 تا کشته میده
خوشحالم(آیکونِ ناراحتــــــــــــــــی) ...داغِ دلم واسه ی چیزِ دیگه ای تازه شد
هـــــــــــــــــعی
پاسخ:
نه دیگه داداشم اونو به تصرف در آورد دیگه :) کشته نمیده دیگه 
شاد باش بابا... ابری نباش! 
اللهم صل علی محمد و آل محمــــــــــــــــــــــــــــمد
هــــــــــعی ....داغ دلم تازه شد

پاسخ:
چرا داغ دل آخه؟ پست عروسی داداشمه خوشحال نیستی? :(
اگه مفت حساب نکنی،اصلا زن نمیگیرم...زن گرفتنو تحریم میکنم تا بدبخت شی
پاسخ:
بهتره خودتو نترشونی:) 
آخه مشتری های من زیادن! پول خودمو درمیارم 
تو هم اینقد خسیس بازی در نیار
دست به عقدت خوبه مث اینکه...مال منم مفت انجام میدی 
پاسخ:
حالا کجاشو دیدی؟ :)
نه دیگه مفت مفت نمیشه که 
درسته فامیلمی اما دیگه من نون از کجا بخورم... 
حالا یه تخفیفی میدم بت 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">