خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

92 - شنیدن شاعر میگه خوشا مهرانو وصف بی مثالش؟ 😉

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۴۰ ب.ظ

امروز دیگه اومدم خونه 😂😂

پس از 40 روز!  خودمونیم چقد بهم خوش گذشت 😁😁 

خییییییییلی باحاله وقتی واسه تعطیلات میای 

عزیزتر میشی و انگار پادشاه اسپارت وارد میشه!  همه دورت میگردن.

غروب مهران واقعا دلپذیره ! خیلی اینجا رو دوست دارم 

خونواده 😘غذااااااااا 😂 موتورررررر 😂 بازیگوشی 😁 

جاتون خالی... 

+ عکس هیچگونه فتوشاپی نداره!  دی! 

۹۴/۱۲/۱۹
god father

نظرات  (۵)

۰۹ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۲۶ گاه نوشت های یه پزشک
برا هر پست میبینم هی کامنت اضافه  میشه😂😂😁
پاسخ:
هههههه بله تاییدشون کردم 😊
ما این غروبارو کنار سی و سه پل داریم !:دی !!
+عاقا چقد همه اینایی ک نظر میزارن آشنا هستند ! 
عجبا !
پاسخ:
بح بح غروب سه و سه پل 😊
ما هم کلی فضای غربمون معنوی میشه و هر لحظه 
بر مشامم میرسد هر لحظه بوی کربلا میاد :)
کدوما آشنان ؟
دی ن
:دی
پاسخ:
الان برا من فرهنگ لغت شدی همکلاسی؟ 😂

عه وا اینحا مهرانه ^__^


پاسخ:
با اجازه ات هم استانی! 😊
قدم هایتان توتیای چشم ماست!  تشریف بیارید 😃
رسیدن به خیر
پاسخ:
سلامت باشی خواهر :)
چه عجب از این ورااا 
ازت گله دارم همیشه من بهت سر میزنم 
اما تو سالی یک بار 😔

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">