خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

89 - به قول خاله شادونه جیجیجیجینگ :)) اومدم

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۳۳ ب.ظ

سلام خدمت همه دوستای عزیزم

خیلی وقته که رفتم و به دلایلی نیومدم وبلاگ... 

خلاصه هر چی بود تموم شد و شما دوباره صاحب پدرخوانده مهربان شدید 😊

اینقدددددد اتفاق افتاده... اووووه تا دلتون بخواد 

نمیدونم از کجا شروع کنم براتون بگم 😔  

عیب نداره از همین روزا میگم! الان دیگه ترم دو شدم :) ترم اول با 18/08 شدم پنجم... 

البته حقمو ندادن والا وگرنه من جزو سه نفر بودم!!! جالبه نفر ششم 18/07 شد 😁

الانم که نزدیکای عید شده و آدم هی دلش میخواد بره خرید 😊

پنجشنبه هم راهی میشم مهران و بازگشت به سوی خونه... 

منتظر یه خبر خوب هستم. دعا کنید برام...

۹۴/۱۲/۱۵
god father

نظرات  (۲)

فک کردم مردی:|)))))

پاسخ:
آره خب
صد بار مردم و زنده شدم این چند وقت 
تعریف میکنم براتون

چه عجبببب

ازین ورا!

پاسخ:
اومدم دیگه 😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">