خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

87 - دنیای این روزای من!

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۷ ق.ظ

دقیقاً 17 روزه پست نزاشتم! دلم واسه خودم تنگ شده بود اینجا! 

خب برا آدم اتفاق های جور واجوری میوفته... 

آدم بعضی وقتا دوست داره یه دل سیر بنویسه و داد بزنه اما نمیشه... 

هییییییییی بگزریم! 

یکی از دندون های محترمه ام خراب شد رفت! اعصابم رو به هم ریخت والا آخه اوّلین باره که دندونم اینطوری شده! تازه همیشه مسواک میزنم. وقتم ندارم برم درستش کنم نزدیک امتحاناته و تنبلی هم بر من چیره شده والا :)

امروز فک کنم 81 یکمین روزه که نرفتم خونه 

در کل من خیلی تحملم زیاده و به دلایلی تعطیلات فرجه میرم خونه. اصن تو خوابگاه نمیتونم بخونم! 

ماشااللّه پسرا یک شب زنده دارانی ان برا خودشون که خدا نصیب کسی نکنه! 

در کل این روزا برا پدرخونده روزای لذت بخشی نیست. دوست دارم این ترم هر چه زودتر تموم شه! یکم برنامه ریزی ام بهم خورده و آرامش لازم دارم و باید درستش کنم! 


۹۴/۰۹/۱۷
god father

نظرات  (۴)

سلام دادا احمددد خوبی خوشییی؟؟؟
تبریکات فراوان جهت قبولی دررشته موردعلاقه خخخ
کوچ کردی بالاخره البته ایناحرقای چندماه پیشم بود که دارم میگم!!
بدی اینجا اینه که استیکر ندارههه
پستات رو دیدم چه غذاهایی درست کردی ایووول
راستی اینستا هستی؟
پاسخ:
سلام!
چه عجـــــــــــــــــب 😂
قربان شما 
آره کوچ کردم :))
تازه حال ندارم وگرنه همه غذایی درست میکنم 
وقت گیره والا 
بله اینستا هستم 
سلام
چن وقتــــــــــــــیِ منتظرِ عکسای جدیدم از خلاقیتِ شما در آشپزی و تعریف و تعریف از خودت و دس پختت
خوب ...خداروشکر ...با دیدنِ هرکدوم از عکسای سیب زمینی سرخ  , مجبورم به ندای دلم لبیک بگم
پسرا شب زنده دارن واســـــــــــــــــه درس؟؟؟؟مگه پسرا هم درس میخونن؟؟؟
اینکه گفتی برنامه ریزیت بهم خورده و آرامش میخوایُ...حرفای دلِ منِ
منم اینجوریم الان

پاسخ:
میام با انرژی و غذای های دیگه صب
کن این امتحانات تموم بشه اینقد غذا درست کنم 
بزاق هاتون هیییییییی به کار بیوفته! 
نه بابا واسه درس نه :)
ایشالا همه ریلکس میشیم 😇
عجب !
تنبلی چیره شدن برش برا من راحته 
یه شیرقهوه میزنم تو رگ قبلشم حسابی خواب رفتم و تو خیالاتم غرق
بعد همچین انرژی دار میشم 
دارم میگم باید راحشو یاد بگیری در اصل !
+دل اینجاهم برات تنگ شده بودD:
پاسخ:
برا کی راحت نیست تنبل بازی ؟  :)
راهه چی؟  
منم همچنین دلم برا همه تنگ شده 
به زودی میام! 
81روز؟اونم ترم اول؟
چطور تحمل کردی؟
پاسخ:
الان شد 83 روز! نمیدونم دیگه سخت برام نبوده که بخوام تحمل کنم! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">