خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

وقتی انرژی ام زیاده میتونم پست بزارم در حد شاخ شمشاد! 

نمیدونم چرا ولی همه موضوعی تو این پست موجوده! 

امروز یکی دیگه از روزای خوبم بود.اینقد پست های تیکه پاره و نیمه کاره و کج و کول و چک و چول دارم که تایید نشدن که نگو...! همشونو موقع عصبانیت مینویسم اما نمیتونم تایید کنم.

امروز عکس گرفتم با دوستان زیــــــــــــاد. از سلفی بگیر تا تا غیر سلفی! از نامتعادل تا متعادل!  

سر کلاس جامعه شناسی حرف از این موضوع توهین به ترک ها شد! از شناختی که من از ترک ها دارم خیلی هم آدمای باسواد و خوبی هستن! من خودم اصن این کرد و لر و ترک و فارس رو قبول ندارم!  همه ایرانی هستیم ولی به نظرم کار عموهای فیتیله ای اصن عمدی نبود و قصد توهین نداشتن.

و البته استاد گف ترمای بعد صحبت کردیم که ببریمتون زندون بروجرد بازدید و اینا. به نظر من کار عملی خیلی موثره...

یعنی این چند وقت از هر لهجه ای قسمتی شو یاد گرفتم. از اصفهونی و ترکی و لکی و شیرازی تا لری یاسوج و کردی کرمانشاهان! اصن لهجه خودم تحریف شده 😂 ولی زبون ترکی خیلی قشنگتره و البته سخت تره.کلاً فرق میکنه والا !

اینم غذای دیشب و ناهار امروز! عاشق سیب‌زمینی سرخ کرده ام و به هیشکی هم نمیدم تازه اونم اگه با سس باشه :))

+ یه دندون دیگه از داداشی ام به عدم رفت!  دهنش خالی شده دیگه :))) 

 راسی غذای بعدی به نظرتون چی درست کنم؟ 

+ این پسرایی که اوّل صبی و اوّل ظهری و اول شبی هزار جور خزعبلی میزنن به مو  رو هم دوست ندارم! از سو استفاده از دیگران هم به شدت متنفرم. حالا خیلی از مسائل رو نمیشه گفت...

+ چند روزی به دلایلی نیستم. درسام زیاد شده و یه مسئله برام پیش اومده دعا کنید برام! 

۹۴/۰۸/۲۵
god father

نظرات  (۸)

بابا انگشتر 
بابا مذهبی
ولی خداییش تیپت باشلوار لی نمیاد
ی تجدید نظر کن
پاسخ:
پس بقیش کو؟
بابا خوش تیپ :))
بابا ژس :))
من وسعم همینه والا... 

جمالتو عرض میکنم

رخ ـتو

قیافتو

صورتتو

اون قسمت بالا!

متوجه شدی کجا رو میگم؟یا باز توضیح بدم؟:))

پاسخ:
آره فهمیدم جمالمو میگی 
رخمو 
اون قسمت بالا رو :)))
دوباره اشپزی :)
موفق باش :)
پاسخ:
والا روزگارمان شده آشپزی و پخت و پز کاریش هم نمیشه کرد :))))
تو اشتباه کردی رقتی حقوق
بایدمیرفتی آشپزی می خوندی استعدادشو داری
خخخخ
البته خب کمال همنشینی با امیر درتو اثر کرده
پاسخ:
آره والا خودم تازه این استعدادو کشف کردم :))
والا حوصله این قابلمه شستن رو ندارم! همین باعث 
میشه تنبلی کنم 😊
سلــــام
بادمجون حصیری دُرُس کن یـــــــــا پیراشکـــــی یا اُردُوِر یـــــــــا خوراکِ لوبیا یـــــــــا....
_____________
به قولِ دوستمون چـــــرا صورتتو اینجوری میپوشونی؟؟؟صورتت کاملا معلومه (ینی اگه بیام دانشگاهتون میشناسمت) در این حد
موفق باشی و ان شاءالله هـــــــرچی که هس خیر باشه

پاسخ:
اصن بادمجون نمیخورم عمراً...
ولی عاشق پیراشکی ام. ولی دنگُ فَنگش زیاده والا 
عیب نداره اگه شناختی سوالی داشتی در خدمتم :))
ایشالا خدا از زبونت بشنوه... 
اول دعا میکنم
بعدم
این همه تو از این چیز میزا میخوری لاغری چرا:((((
البته دوستان نیز همین را به بنده میگویند :)
فعلا :)
پاسخ:
متشکر
قب کن بیای خودت میفهمی چرا آدم لاغر میشه :))

ین تو کف این سانسور کردنااتماااااا

وجدانا چی رو سانسور میکنی؟!!

قیافت ک معلومه! خب اگ میخای معلوم نباشه ک درس حسابی سانسور کن نباشه!

و اگه میخای معلوم باشه چرا یه لایه مه میزاری روش؟

خلاصه معلوم نیس هدفت دقیقا ازین مدل سانسور کردن چیه!! :دی ))))))))

پاسخ:
چیو من تو پست سانسور کردم؟  هر چی پستو میخونم 
چیزی رو نمیبینم که سانسور شده باشه؟

عه تو ام دوس داری؟!

ینی کیه ک دوس نداشته باشه!!

این دوس داشت اون قدی زیاده ک من پست میزارم براش اختصاااااااااصی:))

پاسخ:
من همه دوستمن! 
ولی من اختصاصی نمیزارم! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">