خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

میدونید کجای این عکس با حاله؟ 

اونجاش که تختت بهترین تخت خوابگاه باشه و درساتو خونده باشی و لم بزنی به این بالش بیچاره که الان لم زدم بهش و این سیب زمینی ها رو تنهایی با حرص بلومبونی و پنجره رو باز کنی و یه نسیم خنک بیاد تو اتاق! 

خدا نکنه بخوام وزن اضافه کنم! حســــــــــــــابی میتونم بخورم. وحشتــــــــــاک میخورم!

حتی رون مرغ رو که عمراً نمیخورم هم میخورم 😨 آخه من باید این 8 کیلو رو که واسه کنکور کم کردم اضافه کنم یا نه؟ آخه این لپای داغون شده رو باید برگردونم سر جاش یا نه؟

تا ماه دیگه حتماً دوباره شدم 74 کیلو! 

امروز 2 بار گیر دادن به آهنگای اندی من! 

میگن چته گیر دادی به اندی و اون یکی (سیاوش)؟  میگم همینا خوبه! اصن اینا متعلق به جوانانه! 

۹۴/۰۸/۱۹
god father

نظرات  (۳)

خخخخخخخخ
میگم دوستت مگه دنبالِ زن میگرده که داری معرفیش میکنی؟؟
خخخخ(نه...من نمیتونم با آدمی که به خدا اعتقادی نداره زیرِ یک سقف باشم)
{شوخی میکنم}
چرا واسه بعضی پستا نمیشه کامنت گذاشت؟؟
منم رمز می خـــــــــــــــواااام
پاسخ:
:))) نه بابا کاش دنبال زن بگرده... 
آخه بعضی پستام خیلی شخصی میشن و مجبورم 
رمز بزارم! 
۲۰ آبان ۹۴ ، ۱۳:۲۲ یاسمین زهرا غریب
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
8 کیلــــــــو؟؟؟؟؟؟!!!!!

اتاق ما(توخوابگاه)درست روبروی کوه و جنگل بود...
صب که پامیشدیم با منظره ی خیلی قشنگی روبرو میشدیم..
بخصوص وقتی برف میبارد که دیگه واقعا دیدنی تر میشد!
پاسخ:
آره 8 کیلو ازم کم شد!  هیشکی باور نمیکنه! 
دوباره اضافه میکنم کاری نداره...
آره والا خیلی قشنگ بوده! 
اینجا که همش بارون میزنه رو شاخه درخت ها و آروم 
میاد رو زمین خیلی باحاله 😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">