خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

حالا حدس بزنید چه غوغایی؟ 

دارم برنج درست میکنم و میخوام کشمش هم بریزم داخلش:)) کشمش خیلی دوست دارم خو! همین الان نون هم گرفتم و قاقالی لی! 

حالا خودم میدونم که یه آشپز خوب میشم آخر ترم 😊 آقای حقوق دان میشه آشپز باشی !!

غذای بعدی که باید یاد بگیرم ماکارونیه 😂 

خیلی برا یه پسر لذت بخشه که دست پخت خودشو بخوره والاااا ولی ظرف شستن برام مث کشتی گرفتن سخته! حاضرم تموم ماده های قانون مدنی رو یاد بگیرم اما ظرف نشورم. آی هر چی این قابلمه صاب مرده رو سیم میزنی پاک نمیشه! (قابلمه پسرا معمولاً تا پنج بار ممکنه داغ شه برا یه غذا و برا همین ته قابلمه میسوزه و باید سیم و مایع و آب داغ و زور در کار باشند تا قابلمه به حالت اولش برگرده) 

البته این غذا درست کردن و ظرف شستن بعداً هم به کار میاد! تازه جاروبرقی هم ممکنه بهش اضافه بشه 😇

مامانم نیست بزنه پس گردنم بگه هی پدرخونده پدرخونده میکنی یادته این همه برات غذا پختم و یه ریز میلومبوندی؟ یه ماکارونی یاد میگرفتی! والاااا...

+ یه کمی دیگه غذا آماده میشه ببینم چه دسته گلی به آب دادم .

+ دیشب برف اومده رو کوه.خیلی قشنگ شده. البته قشنگی اش اینجاس که وقتی من از خواب بیدار میشم و پنجره رو باز میکنم و چند دقیقه همین منظره رو میبینم! 

آخرش اینطوری شد! خوبه والا! اصن خیلی ها که باید غذا بلد باشن بلد نیستن!

۹۴/۰۸/۱۹
god father

نظرات  (۵)

۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۱:۰۸ شباهنگ (تورنادوی سابق)
کجام؟
زیر سایه شما :)
پاسخ:
آخه نه میزاری کسی کامنت بزاره نه خودت سر میزنی! 
یا شیخ نمیدونم چته دور برداشتی؟! 
پ گوشت و مرغش کو؟
پاسخ:
بلد نیستم خو اونا رو درست کنم 😂 
تازه دارم یاد میگیرم! 
اولین باری که برنج درست کردم (فکر می کنم هشت سال پیش بود) بلایی سر قابلمه آوردم که دیگه روم نشد به مامانم نشونش بدم... اما الآن برنج درست می کنم در حد بوندس لیگا... هر نوع برنجی :)
پاسخ:
:))) میدونم چیکار کردی با قابلمه 😂 اینجا تو خوابگاه نمونه زیاد داریم! 
حالا بوندسلیگا پیش کش من این لیگ برتر ایران رو یاد بگیرم کافیه :)
بــــــــرنجِ که خوب از آب درومدِ به نظرم
ولـــــــــــــــی خوب ...
هـــــــــــیچی دیگه ...نوشِ جونت>خخخخخ
میگم زشت نیست من هِــــــــــــــــی میام سر میزنمُ از شما خبری نیس؟؟اصن انگار که انگـــــــــار
نه...زشت نیس واقعا؟؟
نوچ نوچ

پاسخ:
خوب بود والا کشمش ها هم خیلی مزه داد😋
به رو چشم میام.... 
آخه خیلی کارم زیاده خییییییییلی...
۱۹ آبان ۹۴ ، ۲۰:۵۱ شباهنگ (تورنادوی سابق)
یاد ترم اول خودم افتادم...
پاسخ:
بح بح غایب مفقود الاثر :))
کجایی اصن؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">