خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

آقایون داداشا خانوما آبجیا حدوداً بیست و سه روز مونده تا اربعین. هر کی میخواد بره زیارت از طریق مرز مهران الانا بیاد رد شه و در کمال آرامش زیارت کنه!

گفته باشم اگه وایسید و بخواید روز اربعین برید ممکنه مشکل براتون پیش بیاد! فقط کارای ویزا و پاسپورت رو درست کنید و بیاید! 

آها هر کی اومد یه کامنتی چیزی بزاره برام که به مامانم بگم مهمون داریم 😊 و ماشینتون رو هم اگه جا مونده باشه که عمراً مونده باشه میزاریم تو حیاط خونمون!

البته اگه خودم مهران باشم که با موتور تا یه جاهایی میبرمتون و از اونجا دیگه با اتوبوس باید برید! من که خودم نرفتم کربلا شما برا من دعا کنید!

یادش بخیر اربعین پارسال با موتورم مسافر کشی میکردم حالا شدم آقای حقوق دان! 

اصن یادم نمیره ساعت چهار شب بود و خیابون شلوغ و مسافرایی که از رو پل رد میشدن خسته و کوفته بودن و میرسوندمشون !

یه پدربزرگ و مادربزرگ سوار کردم اینقد میترسیدن 😂  یه دو نفر دیگه هم یادمه سوار کردم که نزدیک بود بکشمشون :)) ! نزدیک بود بریم زیر یه اتوبوس 😇

خلاصه تا اینطوری نشده بیاید رد شید! چون من فقط یه موتور دارم آمبولانس ندارم هااا !

خونه ما نزدیک همین انبوه ماشین هاس... 

۹۴/۰۸/۱۸
god father

نظرات  (۳)

۱۸ آبان ۹۴ ، ۲۲:۳۷ یاسمین زهرا غریب
خوش بحالتون میتونید از زایر های امام حسین پزیرایی کنید.خوش بحالتون
پاسخ:
اصن بیای یه حس و حال دیگه ای داره!
فک نکنم ۲۳ روز مونده باشه
کمتره
شاید ۱۳ روز
ولی ۲۳ نه!

پاسخ:
نمیدونم تا اونجا که من میدونم یازدهم اربعینه! 
چققققد همه عکسا برام اشنان!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">