خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

این شعر سهراب رو که کاملاً طنز و داغون شده قسمتی اش از خودمه قسمتی اش از یه کتاب ادبیات! 

کسی که صدای پای آب رو کاملاً گوش کرده باشه میدونه چی به چیه! 

اهل دانشگاهم 

مدیر گروه تلگرام حقوقم 

روزگارم خوش نیست

ژتونی دارم 

خرده عقلی😳

گنده آرزویی 

سر سوزن شوقی...

اهل دانشگاهم

قبله ام آموزش

جانمازم جزوه 😉

پیشه ام مسافر کش! 

من جزوه با تپش پنجره ها میگیرم 

من کتابم را وقتی می خوانم که استاد بگوید:

امتحان نزدیک است 

دیشب اما خواندم یک ورق از آن را 

همه ذرات کتابم متعجب شده است 😨

+ دوباره یکم تغییرش دادم شعرو!...خوب یادم هست 

مدرسه باغ آزادی بود

درس خواندن آن روز

مثل یک بازی بود

کنکور را ترکاندم 😂

کم کمک دور شدم از آنجا 

بار خود را از مهران بستم

عاقبت رفتم دانشگاه 

به محیط خشن آموزش 

پیش آقای اممممم 😊

و به دانشکده علوم سرایت کردم

رفتم از پله دانشکده بالا

چیزها دیدم در دانشگاه 

من گدایی دیدم

که در آخر ترم

در به در میگشت 

یک نمره قبولی میخواست! 

من کسی را دیدم که از دیدن یک نمره ده 

دم دانشگاه پشتک میزد 😭

شاعری دیدم 

هنگام خطاب به 

به خرچنگ میگفت ستاره 

همه جا پیدا بود 

همه جا را دیدم

بارش اشک از نمره تک😭

جنگ آموزش با دانشجو 

حذف یک درس به وسیله استاد

قتل یک لبخند در آخر ترم😣

همه را من دیدم 

من در این دانشگاه در به در ویرانم 

من به یک نمره ناقابل ده خشنودم 

من به لیسانس قناعت دارم

من نمیخندم اگه دوست من می افتد 😂

من نمیخندم اگر نرخ ژتون را دو برابر کنند 

و نمیخندم اگر موی سرم میریزد 

اما من در این دانشگاه در اوج انرژی به سر میبرم 

ما بدانیم که اگه سلف نباشد

همگی میمیریم 😂

و نپرسیم که در قورمه سبزی چرا گوشت نبود!

کار ما نیست شناسایی مسوول غذا؟ 

کار ما نیست واقعاً؟ 

۹۴/۰۸/۱۷
god father

نظرات  (۳)

سخراب کجایی!یا همون قایقت برو سر ب بیابون بزار ک نبینی این روزو:)))))ندیدی چ ب سر شعرات اوردن
پاسخ:
یعنی اگه بتونه بوم و قلموشو میکنه تو چش و چالم :)))

من گدایی دیدم

که در آخر ترم

در به در میگشت 

یک نمره قبولی میخواست!


خخخخخ

عجب چیزی از آب درومده
کلا شعرو داغون کردین که..
پاسخ:
کلاً شعر داغون شده تازه جورای دیگه ای هم 
میتونستم بنویسم :)
دیگه به همین کفایت کردم! کلاً داغون کردن رو بلدم 😂
khkhkhkhkhkh
vaghean bamaze bodo taze
mamnon k vaght gozashtino j dadin
mersi k omadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
oooom ,faghat y chizi???!!
goftin linkam kardiiiin ...pa chera nistam injaaaaaaaaaaaaaa
vala ta jaii k yadam miad "sahar" sedam mikardan mage in k shoma khalafe in ro shenide bashin
khkhh
پاسخ:
با اسم YALDA لینک کردم! 
الان تصحیحش میکنم! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">