خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

73 - رو نمایی از بعضی خصوصیات پدرخونده مهربان!

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۰۲ ب.ظ

نمیدونم چرا بعضی چیزام اصن برنامه ریزی شده است در حد اهرام مصر! 

مثن یهو میاد تو مخم جمعه شب باید برم جایی یا باید کاری رو انجام بدم در حالی که شنبه اس و پنج روز مونده تا جمعه! 

یا مثن 5 یا 7 آذر باید برم آرایشگاه! یا پنجشنبه عصر میرم بیرون گردش.

خلاصه دلیلش رو نمیدونم ولی با حاله.

یه چیز دیگه هم اینکه نمیدونم چرا سردم نمیشه اصن!! 

خیلی هم کم سرما میخورم! اگه بخورم هم با دو سه تا استامینوفن کدویین و دو تا آموکسی سیلین خوب میشم.

حتماً دلیل علمی چیزی داره آخه منو دوستم که از مهران میایم سردمون نیست در حالی که هم اتاقیام که از اراک و تهران میان خیلی سردشونه! 

کلاً درجه حرارتم بالاست! اگه دلیلشو میدونید بگید برام؟ 

کلی شب سر اینکه پنجره باز باشه موقع خواب یا نه بحث میکنیم 😂! 

و البته اینکه من زود با همه ارتباط برقرار میکنم! 

خیلی از پسرا تو کلاسمون اصن حرف هم نمیزنن والا. 

اممممم لپ دوستامو میکشم 😊

و اینکه آبم با آدمای حسود و بی جنبه تو یه جوب نمیره! عمراً...

البته هر کس تا یه حدی حسوده.خودم وقتی حسودی بیاد سراغم تو خودم مبحوسش میکنم که طرف نفهمه! کلاً هیشکی نمیفهمه!

این چند وقت یکم سرم اندر شلوغیه و درسم هم زیاد شده برا همین یکم کمتر میام! 

۹۴/۰۸/۱۷
god father

نظرات  (۴)

حدس میزدم به درد دخترا نخوره !
عاخه جنایی؟؟! 
اه
من علمی تخیلی میبینم و ماجراجویی و 
گاهی هم اکشن بدم نمیاد :))
پاسخ:
آره خو گفتم! 
من علمی تخیلی زیاد نمیبینم!  در کل فیلمی که زیاد 
جلوه ویژه داشته باشه رو نمیبینم!  البته خیلی هاشونو هم میبینم! 
من ژانر ترسناک 😨و عاشقانه💑 و تاریخی🗿 خیلی دوست دارم! 
وات دو یو مین دور برداشتی؟
+چرا پیشنهاد نمیکنی ؟؟؟؟!!!
المثبت ِ هیجدس خیلی مگه؟؟؟؟!
پاسخ:
همینطوری گفتم متنت عصبانی بود خو! 
نه ژانرش به درد دخترا نمیخوره!  
هجده و اینا هم نیست 😊 

و ی چیز دیگه
ماهم وجنات اخلاقیمون زیاده ولی مث بععععضیا نمیایم بنویسم ک ریا بشه:))))
پاسخ:
😊 
آره پس حسودیم :))
اولندش ک کوفتت بشه ک سرما نمیخوری نه مث من ک روزا رو یکی در میون سرما خورده میباشم
دوما وقتی به اندازه حدودا بیس سال تو مهران با اون درجه گرمای هوا باشی خوو معلومه ک دقیقا قد سنت انرژی گرمایی ذخیره داری همیشه گرمته:)))))
اصنم پایه علمی نداره کاملا از خودمه ولی تو قانع شو:))))
پاسخ:
:)))) خو سرما نمیخورم! این پایه علمی داره هاااا 
انرژی گرمایی ذخیره 😂 
از خودته ؟؟؟ خدا رحم کنه اگه دکتر شی! 😨 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">