خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

71 - امید من به شما دبستانی ها بــــــــود 😉

چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ب.ظ

آقا دیگه آخرشه اطراف خوابگاه ما! 

میام تو اتاق بخونم اصن یه وضعیه...! اصن چرا هوا همش دو نفره اس اینجا؟ نِه می هام... 

میام تو فضای سبز دو نفر اندر حال عشقولانه بازی ان! 

میام تو کوچه که دانشکده آزاد دندانپزشکی توشه که گفتن نمیخواد! 

میای تو کوچه دو تا خوابگاه دخترانه ور دلتن و یه ریز پسرا اونجان! 

از یه طرف... 

لا اله الا الله... 

آخه امیدش به ما دبستانی ها بود :))) پس چی شد؟  

هیییییییی آخه یکی به فکر ما باشه!  میخوام درس بخونم! 

ولش... 

دارم به راهنمایی مامان از طریق تلفن برنج درست میکنم برا اولین بار 😇

آی چقد دنگ و فنگ داره!  نمیدونم باید بزاری اول برنج نرم بشه بعد نمیدونم نمک بریز بعد... 😅

خلاصه یاد برنجای مامان بخیر که سه بشقاب برنجو یه ریز میلومبوندم!

خدا کنه حداقل خوشمزه از آب دربیاد! 

اگه یه چیزی یاد گرفته بودم الان اذیت نمیشدم!

آخه امیدش به ما دبستانی ها بود :))) پس چی شد؟

الان هم دارم سیب زمینی میلومبونم :)

++ اینم برنجی که درست کردم والا تعریف نباشه خوب بود!  طعم برنجای مامان رو میداد 😂

۹۴/۰۸/۱۳
god father

نظرات  (۷)

به به اقای اشپز :)
پاسخ:
امروزم دارم درست میکنم 😊
امشب اگه شد پستشو میزارم!
من که برنجو از اول با نمک بار میذارم:دی
پاسخ:
منم همین کارو میکنم! دی!
ظاهرش که بدنیس

من که میدونم امیر درست کرده
پاسخ:
نه والا خودم درست کردم! 
تازه فردا میخوام دوباره برنج درست کنم و کشمش قاطی کنم باهاش! 😊
این قد دو نفره دو نفر نکن پسر !!!
منو افسرده نکن :(
پاسخ:
چرا افسرده؟! 
من نیم نفر هم باشم افسرده نمیشم 😂
۱۴ آبان ۹۴ ، ۰۰:۵۴ یاسمین زهرا غریب
منم بهت مشکوکککککککککککککککککککککککککککم داداش.
کنکوری 95 راست میگه
پاسخ:
نه والا خواهر شرعی هیچ خبری نیست! 
پست های شعرمم به خاطر اینه که من شعر 
خیلی دوست دارم 😊

من به شما مشکوکم
تازگیا خیلی دونفره دونفره میکنی 
شعر های عاشقانه  هم که میزارین دیگه هیچ
خبراییی؟
پاسخ:
نه والا من فقط فین فین کردنش برام میمونه! 
به قول دوستان از هوای دونفره که فقط فین فین کردنش برا ما میمونه
پاسخ:
😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">