خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

69 - آقابا هم نشین بد ننشینید! نگین پدرخونده نگف!

سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ب.ظ

دارم اینوگوش میدم! سبزش هیچ معنی خواصی نداره والا 😉
یاد این کتاب بخیر. خیلی دوسش داشتم و همه کلمه هاش و تاریخ ادبیاتش رو حفظ کرده بودم! 
تو کنکور هم سوالاتش رو جواب دادم!دی!
درس شانزدهمش رو خیلی دوست داشتم (خسرو) در کل همشو دوست دارم. کباب غاز :) گیله مرد،کلبه عموتُم...
داستان خسرو رو تو ادامه مطلب گزاشتم. 
استاد جامعه شناسی مون رو خیلی دوست دارم خییییییییلی!  وقتی صحبت میکنه احساس میکنی در چنگالش گیر افتادی و افکارش تو رو تو خودش فرو میبره و تو رو احاطه کرده و هی ناخودآگاه تو رو وادار میکنه که قشنگ گوش بدی! اصن قیافه اش هم با بقیه فرق میکنه.حتی رنگ و مدل موهاش! دامنه لغاتش منو کشته اصن! 
داشت در مورد محیط زندگی و اراده فرد برامون صحبت میکرد که چطور رو انسان تاثیر میگزاره و داستان خسرو رو مثال زد که چطور آدمی مث خسرو که یک نابغه نشون داد وقتی که دفتر خالی رو جلو دستش میگرفت و برا معلّم انشاء میخوند و چطور شد که به بی راهه کشیده شد!
والا خوب یادش مونده بود این داستان! 
اینم pdf کل کتاب! بدون اجازه :) . یکی بیاد منو بندازه زندان 😏
قابل توجه کنکوری های عزیز کتاب سال دوم از سوم مهمتره هاااا ...


۹۴/۰۸/۱۲
god father

نظرات  (۳)

۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۹:۴۱ ʀᴀᴘᴜɴᴢᴇʟ
yadesh bekheyr parsal ba gaje mehvari khondam adabiyyate dovvomo yani matlabi nabod balad nabasham (:
پاسخ:
یادش بخیر :)
من عمو تم را بیشتر دوست دارم
ادبیات پیش هم خیلی خوبه :)
پاسخ:
آره پیش هم خوبه! 
من شعراش رو دوست دارم! قسمت رباعی هاش فک نکنم 
واسه کنکور بیاد 😊
۱۳ آبان ۹۴ ، ۰۹:۵۹ یاسمین زهرا غریب
جامعه شناسی سخته؟؟؟؟؟؟؟///
کلا حفطیاتم صفره.
راستی معنی شعر پست پایینی رو میشه بم بگی؟؟؟؟؟؟معنی دقیییییییییییییییییق
پاسخ:
نه بابا شیرینه والا! 
اصن حفظی ازمون نمیخواد که 
معنی دقیق!  معلومه معنیش والا! 
مال حافظ ان هر دو!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">