خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

دوستم بالاخره از مهران رسیدو برام اَندی خرت و پرت آورد! این نقاشی رو داداشم فرستاده که به گفته مامانم اون نوشته شروع هفته با لبخند رو آبجی ام پیشنهاد داده 😂 و داداشم نوشته! خلاصه خیلی لذت بخشه داداشت از اینا بفرسه برات!

بعد از یه ماه و خورده ای مهجور بودن کلیات سعدی عزیزم به دستم رسید 😂! یکی نیست یه پس گردنی بزنه بگه درستو بخون شروع کردی به مشاعره! والا!

اینم کارت تغذیه و دانشجویی دوستمه که داد بهم و رفت به سوی یاسوج! حالا چه عیبی داره ما یکم بیشتر غذا بخوریم این هفته😉!

همون دوستمه که باهاش بحث خدا و اینا رو کردم ...!

میگه میخوام برم خودکشی کنم !!! میگم دیوونه چته آخه بگو به پدرخوانده؟ رتبه 401 کنکور سراسری چته آخه؟ میگه داغونم یه هفته میرم حالم خوب شه و اینا...! خلاصه من که توصیه های پدرخوانده ای رو بهش کردم!

این روزا هم همش هوا دو نفره اس والا !

+ عنوان فقط به خاطر حال خودم بود!دی!

+ شبیه ضحاک شدم با اون مارای روی دوشم! آخه این چه وضع نقاشی کشیدنه! 

۹۴/۰۸/۰۹
god father

نظرات  (۱۱)

میگمااا

شاید عاشق شده دوستت
پاسخ:
نه بابا کاش اینطوری شده باشه! 
به پوچ گرایی رسیده... 
۱۰ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۰ یاسمین زهرا غریب
بازم اهنگ هاشو بزارین.عالی بود
پاسخ:
وقتی حسم بگیره میزارم اونوقت اهنگه خیلی قشنگ تر میشه! 
ینی ازون موقعی که اومدی خوابگاه نرفتی خونه؟
واااااااای چه دوریِ سختی..

پاسخ:
نه نرفتم! 
امروز 45 مین روز بود! 
چی میخواستم بگم؟
آهان ! من رنگ آمیزی ـــم خوبه یعنی عاشق ِ انتخاب رنگم :))
+عمرا داداشم برا من یه چیزی بکشه :/
ابراز احساسات کنه !!

+هوای دونفره:(
امروز از جلو مدرسمون ی دختر پسر باهم داشتن میرفتن ://
مام یه نفریم تو زندگیمون خوشم میگذره دل ِ دو نفر هام آب :دی !
پاسخ:
:)))
من ابراز احساسات کرده! شبیه زحاک شده ام بسی! 
من تایید میکنم! دی! 😂
۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۳:۱۸ یاسمین زهرا
موفق باشی.
اهنگ تو بارون رفتی رو از وبت برداشتم عاااااااااااااااااااااااااااالی بود عالی.
من عاشق بارونم.
حیف مریضم و پیاده روی نمیتونم بکنم
پاسخ:
ممنون
سیاوش آهنگ هاش همه خوبن باید حسشو داشته باشی 
اون لحظه! 
منم عاشق بارونم! من بدون چتر رفتم زیر بارون 😇 
خوب بود والا! 
اما سرماشو هم خوردم 😷
راسی بالاخره تونستی دوستتو قانع کنی وایمان بیاره؟
پاسخ:
نه باو این هزار تا کتاب نمیدونم چی خونده! 
تا بیای چیزی بگی صد تا دلیل میاره... 
به من میگه بت پرست 😂

احمد بزرگ
:)
چه داداش باحالی
حالا من به ابجی بگم یه گل واسم بکش کلی منت میذاره :(
هوای بارونی تک نفری بیشتر میچسبه ... زیر بارون با چتر... خیلی کیف میده

پاسخ:
احمد بزرگ :))
کلی دلم تنگ شده واسش!  45 روزه ندیدمش 😂
من آبجی ام میکشه برام والا ولی کاریکاتورمو :))
کلاً هوای بارونی میچسبه... زیر بارون بدون چتر 😇

بله هوا شدید دونفرس
هوای تبریزم دو نفرس! دی
جانم ای خدااااااااا چ داداش باحالی
داداش من حالا افتخار نمیده با من بحرفه!!!
وا چرا خودکشی؟؟؟؟؟؟!! دیوونه شده این دوستت؟؟
امیدوارم هفته ات پر از خنده باشه همیشه :) ب توصیه چنین داداشی بایستی عمل کرد
پاسخ:
خدا این هوا رو از هیشکی نگیره! 😎
خیلی پسر خوبیه! نمیدونم زیاد کتاب خونده دیوونه شده والا! 
کتابای ممنوع و نمیدونم چی چی... 
تازه گف دو باری انجام داده اما نشده! 
توصیه مال آبجیه داداشی نوشته 😂😊
۱۰ آبان ۹۴ ، ۰۰:۴۹ یاسمین زهرا غریب
خخخخخخخخخخخخخخ
دانشجو کجایی؟چه رشته ای؟؟؟؟

پاسخ:
بروجرد! حقوق :)
۱۰ آبان ۹۴ ، ۰۰:۲۳ یاسمین زهرا غریب
اره راست گفتی هوا 2 نفره ست اما که یه نفریم نمیتونیم بریم .............
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
آره والا نمیتونیم بریم 😇
اره دو نفرس ما هم ک همه یه نفریم!!..:((((
پاسخ:
عیب نداره! زندگی همچنان زیباست! 
Live is still good 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">