خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

66 - تولدت مبارک بالا برَز!

جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ق.ظ

امروز هفت آبان تولد کوروش کبیر عزیزه!  

مگه میشه من یه پست برات نزارم ای بلند مرتبه و بزرگوار 😂 

قربون این سلسله قدرتمندت برم که بنا کردی و به همه جهان گفتی دی! 💪

یکی از آرزو هام رفتن به شیراز و پاسارگاد و تخت جمشیده ! یکی از آرزو هام...

حالا اسمتم که تو قرآن اومده به احتمال زیاد بر اساس شواهد! حالا تو قرآن بهش میگن ذوالقرنین...! تو تورات هم اشاره شده...!

در کل میخوام بگم تَوَلُددددددددتتتتتت مبااااااااارکککککک 😇😂

اینم لینک ویکیپدیا ی عزیز حتماً درباره اش بخونید !

یه برنامه دارم اسممو به خط میخی مبدل میکنه!پدرخونده میشه این!

۹۴/۰۸/۰۸
god father

نظرات  (۱۱)

اوووه!غرب کشورو کلا داره میگیره این سیل!هر روز ی شهر جدیدو دترن میگن ک سیل اومده!
پاسخ:
خدا رحم کنه والا... 

اگه یه روز دیرتر به دنیا اومده بودم اونوقت کلی پزمیدارم که تولدم با کوروش یه روزه
حیف
پاسخ:
میتونی پز بدی بگی من یه روز بعد تولد کوروش به دنیا اومدم 😂 
تولد شما هم مبارک 😊 
اره امروز بازم ترکیدیم ولی دیگه چیزی نمونده ک بخاد داغون کنه! خیلی ریلکس تو خونه هامون داریم نگا میکنیم!
البته امروز بیشتر اطرافو گرفته..

بنده فقط کرمانو سیستان بلوچستان نرفتم با خراسان جنوبی! ک البته نمیخامم برم اینا رو:دی 
دیدن ندارن واقعا
پاسخ:
ای خدااااا مگه قوم نوح هستین! 
اینا رو اصن نمیریم! دی!
مگه میشه من یه پست برات نظارم
نظارم دیگه چیه؟؟
منظورت نزارم؟؟؟
چ سوتی بود
پاسخ:
😉 اگه پیدا کردی الان :)
کنکور ادبیات خوب میزنی شک نکن 😇
باو من آدم مقاومیم اصن با قرص و این چیزا کاری ندارم :)
+کلا پزشکی مفتضح است :)

+hello هم آهنگ جدید ادله قشنگه بد نیست ولی به قشنگی این نیست:)
ادل کلا آهنگاش قشنگه
مث سام وان لایک یو :)))
پاسخ:
مقاوم 💪 
آره آهنگاش قشنگه 😊 منو یاد اون خواننده که بابام گوش 
میده میندازه...!  هایده :))
سام وان لایک یه خیلی قشنگه گوش دادم 😂
سلام
تولدش مبارک :)
امروز تو اخبار دیدم ایلام چقدر داغون شده ارزوی سلامتی برای همه شون

شمال میومدین؟
حالا کجاها اومدین؟
پاسخ:
مبارک! 
متشکر به خدا خیلی ازیت شدن هم استانی هام... 
آب هم ندارن..

آره شمال!  ما بیشتر مازندران میومدیم! 
واقعا شیراز نرفتی؟!چطور ممکن است؟!

پاسخ:
نشده والا همش شمال کشور رفتم! یکی از آرزوهامه شیراز... 
مخصوصاً من که کلی ادبیات و تاریخ خوندم... 
مامانم میگه یه ریز بارونه مهران!  دوباره ایلام ترکیده امروز عایا؟ 

یکی از آرزو هام رفتن به شیراز و پاسارگاد و تخت جمشیده ! یکی از آرزو هام...



+نرفتی مگ ِ تا حالا ؟!
پاسخ:
نه متاسفانه :( 
ولی اول میرم سعدیه پیش شیخ اجل 😘
من اصن قرص نمیخورم :))
البته :)
نخند به من :/ عه :دی!


+اسمشو ://
پاسخ:
خُب حتماً پنی سیلین دوست داری که قرص نمیخوری :))
آخه کی گف دستش اونو مینویسه :)
میخیه دیگه! 
۰۸ آبان ۹۴ ، ۰۳:۲۵ آریانا م.ف
روز کوروش مبارک. روز ورودش به بابل. روز نوشتن منشور حقوق بشر. روزی که بابل رو بدون هیچ خونریزی گرفت. روز ذوالقرنین سوره ی کهف...
این روز مبارم
پاسخ:
به همه ایرانی ها مبارک 😊
در محرم سینه ها غرق ملالی دیگر است
جاری از چل چشمه دلها زلالی دیگر است
با حلولش برنخیزد جز فغان از عاشقان
طاق ابروی محرم را هلالی دیگر است
پاسخ:
به به! 
کاش میگفتی شاعرشو؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">