خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

64 - خداوندی که در ذاتش علل نیست!

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۰۹ ب.ظ

همین الان با دوستم که ترم هشته حقوقه (28 سالشه) بحثم شده بد جور! حمله کرده به اعتقادات من! 

کلی در مورد علت العلل و برهان های وجود خدا صحبت کردیم...

در مورد بودن خدا و درستی قرآن و اووووه! 

الان هم سوالاتی برام پیش اومده در مورد قرآن باید درست حسابی جوابشونو پیدا کنم حوصله هم ندارم کسی ماسمالی کنه! در مورد شق القمر و معجزه اثر انگشت! 

خلاصه الان دیر وقته باید بخوابم! فردا ادامه اشو مینویسم... 

یا من ملحد میشم یا این ایمان میاره! 

++ هییییییییی من با این به توافق نمیتونم برسم یعنی اینم نمیتونه برسه! میگم خدا هست! میگه نیست! میگم بی هدف مگه میشه؟ اصن ولششش...

الانم دارم بحث میکنم!  بگم هااا الکی بحث نمیکنیم ایشون هم زیاد کتاب خونده...

++ اصن بعد چای یه بحث حقوقی مینویسم! 

خُب یکم چای طولانی شد :) میخوام در مورد خواهر برادر رضاعی براتون بگم که بهش قرابت رضاعی میگن و فقط از طریق شیر خوردن برقرار میشه و بس! و فقط تو منع نکاح تاثیر داره! یعنی اگه من از بچه گی شیر یه نفر دیگه رو خورده باشم و اون زن یه دختر داشته باشه من و اون دختره خواهر برادر محسوب میشیم و نمیتونیم ازدواج کنیم که خدا رو شکر خواهر رضاعی ندارم :) اما خواهر و برادر شدن رضاعی شرایطی داره که میگم :

اولندش: اون زنی که شیر ازش جاری میشه باید شیرش از راه مشروع جاری شده باشه! 

دومندش: اون نی نیه شیرو مستقیماً از پستان بخوره! 

سومندش: اون نی نیه باید یک شبانه روز یا 15 دفعه متوالی از اون مادره شیر بخوره بدون اینکه شیر زن دیگری رو بخوره...

چهارمندش: اون نی نی اکور مکور نباید بیشتر از دو سالش باشه! 

پنجمندش : اون شیری که میخوره از یه زن و مرد باشه! پس اگه از دو تا زن مختلف باشه و اون زنه دو تا بچه رضاعی داشته باشه میتونن با هم ازدواج کنن! 

سوالی بود پدرخونده در خدمته 😊

++ عشقم داره میباره!  بارووووووون! 

۹۴/۰۸/۰۶
god father

نظرات  (۵)

خخخخخخخ

من یه برادر رضاعی دارم
پاسخ:
:)) 😂😇 جالبه 
میگم اون شرایط رو باید داشته باشه ها! 
بعدشم اگه این شرایطو داره بقیه خواهر ها و داداشاش خواهر و داداش شما هم محسوب میشه 😊
بعدم نمیتونید با هم وصلتی داشته باشید 😂
الان حال ندارم بقیه ی پستارو فردامیام می خونم
پاسخ:
عیب نداره 😊
عجب :/
رضاعی مضاعی رو :///
بارون برا شما میاد سرما هاش برا ما !
کل روزمون هوا سنگسنه ://
عجبااا 
خدایا فدای ِ این عدالتت ـــَم من !
پاسخ:
آره والا هوای ما عالیه 😇
اما کوفتم شده! هم شهریامو داره آب میبره... 
آخرین به کدامین گناه؟!
راسی کجا میشینید؟ 
عجب !!
من یه جورایی بینتونم !
به خدا اعتقاد ِ کامل دارم ! اسلام و قرآن نیز !
ولی نمازخوان نیستم ! شرمنده ! 
یعنی اینکه 
خداوند برای انسان عقل را آفریده تا راه را بیاید و 
پیش به سوی رستگاری :)
پاسخ:
نه بینمون نیستی!  طرف منی :) حالا نماز عیب نداره! 
این اصن میگه فقط طبیعته همه چیز و خلاصه نمیتونم 
توضیح بدم باید بیای خودت بحث کنی! 
ینی چیکه میگه خدا نیست؟
 اعوذوباالله...
پاسخ:
میگه همه چیز طبیعیه و همه چی خودش به وجود اومده 
و کی میگه قرآن اشکال نداره... 
و خیلی هاشم گفت برام!  منم باید بپرسم جوابشو بدم! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">