خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

61 - من شعورشو میخوام شورش پیش کش!دی!

جمعه, ۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ب.ظ

الان زیر دو تا پتو ام دارم این پستو میزارم! خیلی سرده و شاید بکنمش سه تا پتو! امشب رفتم هیات برا مراسم!

تو خیابون بودم با دوستم از یه آقاهه پرسیدم آقا اینجا مسجد و اینا کجاس میخوایم بریم مراسم! گف از این خیابون برید بپیچید چپ اون ده متری رو رد کنید و اووووه...!

آخرش با ماشین سوارمون کرد رسوندمون :) اجرش با اباعبداللّه! تازه گف اینجا شام هم میدن بدوید برید تو مراسم :) ما هم رفتیم تو مراسم... 

شکی نیست که این مراسما آدمو معنوی تر میکنه و خیلی موثره! اما به قول شیخ تورنادو تقصیرمه برم رو منبر الان!!! 

اِی آقایه محترم نوحه خوان آخه این چه نوع خوندنه! این سینه زدن های افراطی و نوحه خونی های افراطی اصن لازم نیست...! شعور حسینی لازمه نه شور! اصن امام حسین لازم نداره این کار ها رو والا!

دو نفر تو سینه زنی غش کردن...! از شدت سینه زدن هاااا! رفتم نگا کردم به هوش هم نمیومدن! اصن حال منم خراب شد...! آخه یکی نیست بگه برادر من نکن اینکارو با خودت آروم بابا در عوض نمازتو اول وقت بخون! هیییییییی... 

اینم شمع هام که نیت کرده بودم و به دلایلی تو خوابگاه روشنشون کردم! 

اولی مال آبجی بزرگمه دومی مال خودمه سومی مال همه بیماراس چهارمی واسه امام زمانه! 

دو تای دیگه هم روشن کردم که تو تصویر نیست!  یکیش مال آبجی کوچیکمه اون یکی مال همه جوونا 😂

این چند روز خیلی کار داشتم ! از شبی دیگه میخوام یه وقت اختصاص بدم واسه لینکای عزیز !

کودک درون کار خودشو کرد !سرما خوردم!هی باید قرص بخورم الان...

 اینمعکس آبکش شدن پریروز من زیر بارون! موهامو نگاه همه خیس خیس شده...!

همینطوری پاستیلیکه عصر خوردم :) نوشابه ای خیلی دوست دارم! 

+ دوستم گف دیشب تو خواب حرف زدی! میگم چی گفتم حالا؟ میگه نمیدونم! 

۹۴/۰۸/۰۱
god father

نظرات  (۴)

عجب !
من که کلا از این مراسما نمیرم !
سال به سال بدتر میشه :(
پاسخ:
صب کن برسم به قانون گزاری :)
امیدوازم که بشه
پاسخ:
توکل به خدا و تلاش تو! 
میشه! 😊
۰۲ آبان ۹۴ ، ۱۹:۴۵ مـــیـــمـــ ☺☺
من پارسال هیچ جا نرفتم عوضش لهوف از سید ابن طاووس رو خوندم 
پارسال خیلی بیشتر بهم چسبید
امسال هیچی نفهمیدم 
آقایون ِ نوحه خوان 
خیلی از احساسات مردم سو استفده میکنن بعضی وقتا 
تو اوج آه وفغان 
یه چیزی گف گریه یادم رف 
اصن آبروی امام حسین رو برد در این حد:/
پاسخ:
بله من نیز این را گویم به خدا... 
مهم فلسفه کار امام حسینه! 
بالاخره دوست داشتن ها کار دستتون داد

زیر بارون رفتن خوبه منتها با چتر  .. دی!
پاسخ:
تا من باشم دفعه دیگه بی چتر نرم زیر بارون 😇
ولی لذت بخشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">