خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

بدون چتر زیر باران باید رفت... 

دوست را زیر باران باید دید...

زیر باران باید بازی کرد...

زیر باران باید رفت مغازه egg گرفت :)

زیر باران باید رفت تو صف نونوایی!

زیر باران باید سرما خورد!

اصن زندگی تـــــــــــــــــر شدن پـــــــی در پـــــــــی...!

حســــــــــــــابی خیس و آبکش شدم 😇 می ارزه والا ! این چندمین باره که کودک درونم منو میبره زیر بارون و خیسمون میکنه 😭

برگ های پاییزی رو خیلی دوست دارم! اصن یه حس خوبی داره پاییز ! اممممم برگ ریزون،بارون...! ورررری بیوتیفول است :)

خدا رو شکر چند روزه که ما رو مورد لطف و عنایت قرار داده و یه ریز داره میباره 😊! منم که عاشق بارونم با اون بوی خوشش و حسابی لذت میبرم! اون حباب هایی رو هم که رو آسفالت و موزاییک درست میشه رو هم دوست دارم! صدای نم نمش که دیگه گفتن نداره ! اصن هواش که دیگه بماند!

خدایا شکرت! این نعمت و نعمات دیگرت را بر پدرخونده ارزانی دار! 

اینم اتوبوس دانشگاه مونه که داشتم مشرف میشدم خوابگاه که یه توده ابر شروع به باریدن کرد و حسابی خیسوندش !

+ امروز آخرین روز مهر ماه عزیزه و فردا وارد آبان عزیز میشیم! بهترین ها رو تو  آبان برا هممون آرزو دارم! 

+ یادم رفت بگم نفس رو هم که به صورت بخار میاد بیرون هم دوست دارم!  کوچیک که بودم تو صف مدرسه هااااه میکردیم مثلاً سیگاره!  یکی نبود بزنه پس.  کله ما :)

۹۴/۰۷/۳۰
god father

نظرات  (۸)

برادر احمد
دیگر کامنت های مبارک خودرا بر پست های گرانبهای ما ارزانی نمیداری
چرا؟!
:(

خخخ استدعا میکنیم بفرمایید

(کامنت زنده یاد الهه)
پاسخ:
ای خدا الان می آیم برای پست های گران بهایتان 
خواهش میکنم خیلی هم مشتاقم :)
خخخخ بارون رفت
رفت واس خودت ارزو کن!
ما نم نم میخایم(nemnem) :)))
پاسخ:
اتفاقاً اینجا نم نم بود! خیلی هم هوا باب میل... 
امشب دعا میکنم براتون :)
اینایی که میرن دانشگاه ومیگن درس خیلی خوبه خودش از اون ادمایی بودن که همیشه از مدرسه فرار میکردن
پاسخ:
:)))))
آره! منم بودم 😇 
بارون خیلی دوست داشتنی 
ولی بدرد ما نمیخوره مال دونفره هاست
ماباید بشینیم درس مون بخونیم 
پاسخ:
:))))
گر صبر کنی...  :)
خیلی هم خوبه درس بعد که تموم شد میفهمی! 
اینجا هم بارون بود امروز
خعععل بگم چیه!!..
پاسخ:
چه خوب 😇
برای هم شهریام آرزوی بارون رِفت میکنم :)
یاد این شعر افتادم
بازباران باترانه میخورد بر بام خانه
:)
پاسخ:
اتفاقا میخواستم یه اشاره ای ازش بکنم تو پست 
که نکردم 😇
خیلییییییییی ممنون منم بهترینا رو برات آرزومندم داداش
پاسخ:
:)
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۴:۴۱ شباهنگ (تورنادوی سابق)
هوس با "ه" درست تره مهندس :دی
پاسخ:
وااااای از دست این غلط املایی ها...! 
از احتمالاً آنتی ویروس غلط یابی چیزی رو خودت 
نصب کردی!  هی از من غلط املایی بگیر😇

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">