خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

58 - پدرخونده ها رو عشقه! دی!

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۶ ب.ظ

عاشق اون سکانسم که پدرخونده به جانی فونتان که ازش کمک خواست گف : بـرای خـونـوادت وقـت مـیـذاری؟

جـانـی فـونـتـان: آره!

ویـتـو کـورلـئـونــه:خـوبـه چـون مـردی کـه وقـت صـرف خـونـوادش نـکـنـه هـیـچ وقـت نـمـیـتـونـه یـه مــرد واقـعـی بـاشـه!

بعد هم کارش رو راه انداخت و کمکش کرد! 



عاشق اون لحظه ام که دفتر ازدواج باز کردم و دو نفر رو به هم پیوند میزنم💑! 

بعد تازه به عشق عروس داماد کلی بهشون تخفیف میدم و خلاصه راضی از پیش من میرن و بعداً میگن اون مرده که پیوندمون داد چقد مهربون بود😂😘 

۹۴/۰۷/۲۳
god father

نظرات  (۵)

پدر خونده فیلم؟؟؟؟
خخخخ
 من نمیدونستم
پاسخ:
:))
یکساله دارم هوار میزنم :)
پدرخوانده شما هم نبودید؟
پاسخ:
اومدم :)
هی وای ِ من 
بازهم !!
منم همیشه عاشق اون لحظه ام ک کنفراس باشه
منم معمار 
طرحمو بخرن !!
یا رو دست مایکروسافتو بیارم ! شایدم اپلو !
نخند !
از این رویا پردازی ها نکنیم زندگی نمیگذره دیگ:)
پاسخ:
اپل :)) مایکروسافت :)
آره هر کاری نتونیم بکنیم تخیل که 
میتونیم بزنیم! 
:)))))) دیووووووووونه!
پاسخ:
😁😂
ارزوی قشنگی بود :)

به امید آن روزتون ...
پاسخ:
ایشالااااااااااااا 😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">