خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات


اوّل بگم از جزوه نوشتن متنفرم! از ظبط (ضبط رو غلط نوشتم:) کردن صدای استاد نیز همینطور!

اما پست...!

استاد مَدنی ما مقرراتی تشریف دارن و میگه کتابو خوب بخونید و اینا و کلی خط و نشون میکشه! درسشم همش یه واحدِ! 

اما من تحسینش میکنم!تازه تو بیان وبلاگ داره! آدرسو بهمون داد! 

خُب منم مجبور میشم حســــــــــــــابی کتابو بترکونم و استادو سوال پیچ کنم و 35 دقیقه از وقت یه ساعتی به سوالات تخصصی و پر پیچ و خم من که پر از بار علمیه بگزره! 

از قدیم الایام گفتن از ماست که بر ماست! خُب خودش میگه کتابو بخونید منم سوال های پیچوندی میپرسم! دی!

اما یه مسئله حقوقی: در مورد حقوق مربوط به جسم انسان میخوام بگم! 

اوّل این که هر کسی به طور کامل به جسم خودش حق داره و هیشکی نمیتونه از این حق بگزره! و البته هیشکی نمیتونه کسیو نبش قبر کنه 😇 مگر مامورین کشف جرم!

خُب داشتم میگفتم که چند جا صدماتی که به بدن وارد میشه مجاز شناخته شده! البته باید مشروع باشه مثلاً اگه کسی بخواد گیسو خودشو بفروشه مشکلی نداره چون صدمه ای نمیبینه! 

اما عمل های جراحی پلاستیک! خُب خیلی هم خوبه 😀 مثلاً یکی که بینی اش مشکل داره و شب از خروپفش ملت خواب ندارن باید جراحی کنه والا :)

یا مثلاً اگه کسی زنده باشه و بخواد کُلیه عزیزشو اهدا کنه در صورتی که برا خودش مشکلی پیش نیاد میتونه اینکارو بکنه و یه بخت برگشته رو از دست مرگ نجات بده 😉 یا اهدای خون که خیلی هم پسندیده اس 😊 

به غیر از این ها و چیزایی دیگه که قانون عزیز میگه اگه کسی بخواد کاری کنه سرو کارش با پدرخونده اس و بس 💪 😂 

+ آی موتور عزیزم کجایی که پدرخونده اینجا هی باید منتظر اتوبوس باشه! کجایی  که من و تو تا مغازه سر کوچه با هم میرفتم! 

+ برا اولین بار کلش بازی کردم!

+ در راستای تنگ شدن دلم واسه موتور دیشب خواب دیدم من رو موتورم سوار  شدم و پلیس ها افتادن دنبالم!  خیلی ترسناک بود! 

۹۴/۰۷/۱۹
god father

نظرات  (۳)

سلام پدرخوانده
حال شما؟

+واما   :)  نمیدونم چرا فک میکنم ضبط اینجوری درسته ! نمیدونم شایدم ظبط باشه  ! ولی بازم یه حسی بهم میگه ضبط درسته !
شما چیمیگی؟
پاسخ:
من که نمیدونم :) ولی فرهنگ لغت معین میگه ضبط درسته 😂
وااااای خدا غلط املایی :)
بگزره یا بگذره؟؟؟؟؟

خودت گفتی ایراد املایی تو گوشزدکنیم مگه نه؟
پاسخ:
حتماً خواهر شرعی حتماً :)
پدرخونده کلی استقبال میکنه! 
والا من با این ز و ذ مشکلم قدیمیه 😊
اتاق من پر این کتاباست
همه ی کتابای بابامو نگه داشتم
ولی خب مال دهه شصت هفتاده
پاسخ:
خوب کاری کردی 😊 
اووووه دهه شصت هفتاد !
اونموقع قانون برا هواپیما ربایی تازه قانون درست شده بود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">