خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

دارم اینو گوش میدم!

امروز یکی از بهترین روزای زندگیم بود😂 یعنی کاملاً حسش کردم ! 

اگه یادتون باشه که عمراً یادتون باشه تو پست 27 وبلاگ قبلی ام یه چیزی گفتم 😋 که میگم حالا...!

امروز یه روز آفتابی بود و به پیشنهاد پدرخونده که اون لباس آبی جلویی تشریف داره با دوستان پنج نفری رفتیم به سمت بام بروجرد که بهش میگن چَغا! تو لغت نامه دهخدا چغا یعنی تپه فک کنم !

وااااای حدود 1000 پله شاید بیشتر رو رفتیم بالا !همینطور که داشتیم پله ها رو میرفتم بالا و یه ریز سلفی و غیر سلفی میگرفتیم و ارتفاع هم زیاد میشد و همه چی از بالا کوچیک نشون میداد ابر های سیاه داشتن تشریفشونو میاوردن! 

وقتی رسیدیم بالا اصن منظره رو عشق بود! قبلاً یه بار رفتم اما این حس و حال رو نداشت والا ! اگه هزار تا پله دیگه بود هم میرفتم بالا !دی!


اما این منظره همینطوری نموند! بارون شروع کرد به باریدن 😇 منم که عاشق بارونم با اون بوی خوش و نم نم و حس و حالش از خدام بود که بباره :)  هیچی دیگه داشت شدید تر میشد اما من انگار نه انگار همینطور داشتم خیس میشدم زیر بارون و بازی میکردم :)! خُب انسانه دیگه بعضی اوقات دلش بازی و ورجه وورجه میخواد! حالا میخواد پدرخونده باشه یا باب اسفنجی :) ! حسابی آب کش شدم و فیض میبردم 😊 و البته همونطور که تو پست 27 وبلاگ قبلی گفته بودم اگه بارون بیاد میرم زیرش و خیس میشم !

با آرشــــــــ کمان گیر عزیز نیز عکس گرفتم!  من کمان نداشتم 😉! 

آرش عزیز به خاطر این که اَداتو در آوردم معذرت میخوام! 


داشتم میگفتم بارون دیگه خیلی شدید شده بود و هوا هم سرد ! اما نه جان پناه نه سر پناه نه هیچی ! فقط ابر بود و بارون! سه نفری داشتیم میدویدم پایین در حالی که دو نفر جا مونده بودن که یه ماشین وایساد و سوارمون کرد و آوردمون پایین چغا ! 

اینم عینک دوستم سجاد تو ماشین !

از سر و وضع و نوع آهنگی که گزاشته بودن بگزریم 😉 دمشون گرم که ما رو رسوندن پایین ! بعدش سوار تاکسی شدیم و راهی به سوی میدون دانشجو ! 

البته راننده تاکسی حس عارفانه گرفته بودش و شروع کرده بود به گفتن شعرای مولانا و دم زدن از عالم معنا و بشنو از نی چون حکایت می کند... :) و خلاصه برگشتیم به خوابگاه !

اینم لباسم که اگه دقت کنید 95 درصدش خیس شده ☔

امروز طبقه های کمدمو گزاشتم و خوشگل مشگلش کردم ! آیییی پسرای تنبل  یکم از من یاد بگیرید والا!

در کل امروز با این که بدبیاری آوردم و عابر بانک کارتمو قورت داد و فردا هم جمعه اس و بانک تعطیله و اگه شنبه هم برم بانک برا پس گرفتنش کارت به اسم داداشمه و اینکه بهم نمیدنش و همه پولا که یک میلیون و چهارصد تومنِ روشه بازم روز خوبی بود ! 

اینم ناهار امروز که کتلت سیب‌زمینی بود که مهدی درست کرد! والا خوش مزه بود! تازه بهم یاد دادن تا دفعه بعد درست کنم ! عمراً :) 

البته همون همدانیه که به استعمار کشیده شده یه ماکارونی هم درست کرد 😋 

الان پنجره اتاقو باز کردم و تخت من که بالاس و آسمون که خیلی شیکُ پیکُ معلومه داره رعد و برق میزنه و بارون میباره !

+++++ همین الان این گربه رو دیدم! میگم آخه چرا میترسی بزار بعکسمت!فرار میکنه! 

۹۴/۰۷/۱۶
god father

نظرات  (۹)

واقعا ب نظرم بهتراز ریاضی تو دنیا نیس !
یه طوریم انگار تجربی آینده نداره ! :|

+اونا ک خیلی مزخرفن !


پاسخ:
هر جور راحتی! به منم میگفتن برو تجربی نرفتم :)
خداروشکر خوب میگذره
پاسخ:
آرزوی بهترین موفقیت را برای شما آرزومندیم! 
چقد رسمی گفتم:)
پدرخوانده سلامت باشن

عهههه گربههه رو ..چه مظلووووووووم :)
یه سلفی میگرفتی باحالتر میشد خخخ
پاسخ:
اینم به زور گرفتم :)  فرار میکرد خُب 😊😊😂
چی میگی تو ک رشتت انسانیه ؟! :/
یعنی اینطوری ک میفرمایی منی ک میخوام برم ریاضی بدبختم؟
من ک فیزیک دوم و سوم و اول دبیرستانو و شیمی پیش دانشگاهی رو فولم ؟!
پاسخ:
نه متن کتابامو گفتم که سختن! 
بقیه رو هم فول کن! 
ولی خودمونیم تجربی برو... 
سنگین صحبت کردم :)

+قضیه آهنگ چیه؟!
پاسخ:
نه بابا سنگین نبود :) 
کتابای ما رو بخونی میفهمی سنگین چیه 😅 
یک ساعت داشتم دنبال گربه تو عکس می گشتم
فکرکنم هفته ی بعدی پدرخونده باید ناهاردرست کنه
پاسخ:
خُب کز کرده بود اون گوشه به زور معلومه بود! 
تازه موقع خواب ندیدیش خییییییییلی ناز بود 😚 
من غذاها درست کنم ؟عمراً :)
نظرات اونو خودم غیرفعال کردم
جمله تو اصلاح کردم:
کودک یعنی این که لپاشو گاز بگیری
پاسخ:
گاز هم خوبه!  
آره بهتره گاز بگیری :)
:)
 میدونستم حواست نبود

+ فک کنم دیشب همه جای ایران بارونی بوده...

پاسخ:
والا فیض بردیم از این رحمت الهی! 
حســــــــــــــابی هم خیس شدم :)
کتلت سیب زمینب چیه کوکو سیب زمینی :)
بابا مرتب ... یاد بگیر ی چی درست کنی گشنگی نخوری :))

+من عذر میخوام اگ سنگینه :|
پاسخ:
والا دوستم اصفهونیه هی میگف کتلت سیب‌زمینی!  منم مردد بودم 
تو نوشتن کتلت سیب‌زمینی :) 
تا همدانیه هست زندگی باید کرد :) 

چی سنگینه؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">