خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات


چند روز پیش از این که راهی بشم به سمت دانشگاه داداشم حس کمال الملک بودنش گل کرده بود و اینو کشید و بهم داد منم برش داشتم گزاشتم تو کیفم که بعداً بزرگ شد شاهکارشُ نشونش بدم! البته چند تایی دیگه کشیده بود از جمله امامان معصوم که در حال مبارزه با یزیدیان بودن😣 اما از اونا یادم رفت عکس بگیرم :(

خودم که چیزی از محتوای این عکس نفهمیدم؟! فقط بوی تیر اندازی ازش میومد! ازش پرسیدم این چیه احیاناً؟ میگه با این نقشه ما پول دار میشیم! یکی از اونا منم یکیشون هم تویی بعد هم حمله میکنیم به بانک و پولا رو بر میداریمُ میزنیم به چاک! 

من؟؟؟ یعنی سرقت مسلحانه عایا! میدونی مجازات کیفری داره😨؟ میدونی چقد زندون برامون میبرن؟  :) پول نمیخوام :) بدو برو مشق هاتو بنویس! 

فک کنم کارتون لوک خوش شانس رو دیده بود 😂 ! خُب این یه راه پول دار شدنه:)

چند روزِ که استادان محترم کتابای قطورُ مطور معرفی میکنن و من مجبورم مطالعه کنم! هر کی میخواد آقای حقوق شه باید پای این کتابا بشینه 😉!!

اما یه مسئله حقوقی درباره غایب مفقود الاثر : اگه یه مرد بخت برگشته بره و گم و گور شه و خبری ازش نشه اَموالش و زنش چه حکمی داره عایا ؟ 

اگه تا 2 سال پیداش نشه وارثش میتونه از دادگاه تقاضای کسب اموال اون بیچاره رو بکنه و دادگاه بعد ازش خبر میگیره و سه بار در روزنامه های کثیرالانتشار پخش میکنه که این بیچاره مفقود شده ! بعد هم اگه یه سال از تاریخ پخش آخرین آگهی بگزره و خبری ازش نشه دادگاه حکم موت فرضی رو صادر میکنه و اموال رو به وارث میده و اون وارث خوش و خرم جیبا رو پر پول میکنه و یارانه رو هم میزاره روش و پنجشنبه جمعه تفریح میره آنتالیا :) و گردنه حیران ! و اینم یه راه پول دار شدنه !

زن بد بخت هم اگه کسی نفقه اش رو بده باید همینطوری منتظر بمونه تو خونه و خندوانه ببینه 😭 اما اگه نفقه اشو نده بعد از 4 سال آزگار میتونه بیاد تو دفتر ازدواج و طلاق من طلاق بگیره! البته باید عده وفات رو نگهداره !

:))))) حالا اگه سرو کله کچل مفقود بعد از پنج سال پیدا شد چی ؟😂😂 اینو حال ندارم بگم! 

+ ادامه اش! داشتم میگفتم اگه سر و کله کچل خان بعد پنج سال پیدا بشه تکلیف اَموال و زنش چیه؟ هیچی دیگه زنه میگه کدوم گوری بودی این پنج سال که من چشام در اومد از بس انتظار کشیدم بعد با کفگیر میوفته دنبالش:) شوخی میکنم ولی دیگه زنش نیست! اما اگه کچل خان تو عده زن برسه دیگه عده زن فایده ای نداره و کان لم یکنِ و باید دوباره بشوره و بسابه براش😔! 

اما اموالش : چون دادگاه حکم مرگشو صادر کرده خونه و ماشین و گوشی آندروید و لب تاپ Sony و ساعت مچی و اتو مو و خلاصه اموالش دیگه متعلق به وراثه و اگه چیزی ازشون مونده که عمراً اگه مونده باشه قابل استردادِ! 

۹۴/۰۷/۱۵
god father

نظرات  (۲)

من سعی می کنم زیادمزاحمش نشم
اگه برم رو اعصابش لج می کنه فال بی ربط تحویلم میده
خخخخ

---------------------------------------
خب یعنی چی حال نداری توضیح بدی
می خوام بدونم بعداز 5سال چی میشه
الان درگیری ذهنی سراین قضیه برام پیش اومده
بقیه شو هم بنویس
پاسخ:
من که هی رو مخش بودم :) برا هر آزمون کانون سه تا فال
میگرفتم 😊 
البته بعضی اوقات عاشقانه تحویلم میداد 💓😂
 
بقیشو نوشتندی !

حقوق چه رشته باحالیه
 
اینده ی شغلی حقوق خوان ها چیه اخرش؟ وکیلی؟

حالا نمیشه بگی تکلیف وارثه بعد 5 سال چیه؟باید اموالو پس بده؟
پاسخ:
هر چیو دوست داشته باشی باحال میشه والا 
کار زیاد داره باید یه نمه زبل شی 😋 
سر دفتری داره ،قضاوت داره،وکالت داره ،دادگستری ،اسناد و اووووه...

آره اگه چیزی مونده باشه 😆

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">