خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

الان تو دانشکده دارم این پستو میزارم! حوصله دارماااا! دی!

شب تا سحر پرسه میزد تا یتیما رو سیر کنه، تا سفره یه خالیشونو پر از نون و پنیر کنه! آخه بجز پدرخونده کی میتونی این بدبخت ها رو سیر کنه؟! 😂

هیچی دیگه یه صبونه مشتی آماده کردم برا بچه ها و اومدم دانشگاه!دی!


                  


+ این پستو صب گزاشتم اما برا WiFi دانشگاه ثبت نام نکردم سرعت کم بود الان  گزاشتم! امروز برا ثبت نام اقدام کردم! 

+ کماکان لهجه ها داره زیاد میشه! یه اصفهونی عزیز اومده آخر لهجه اس! میخواد  بگه این چیه میگه این چی چیِس! اصن یه کلمه هم نمیتونه بدون لهجه ادا کنه! 

۹۴/۰۷/۱۱
god father

نظرات  (۳)

ببین تو مثلا رشتت انسانی بوده باید زبان فارسی ادبیاتت خوب باشه که
باید یکیی ازینا رو میگفتی!
"در حال یادگیریم"
یا
"در حال یادگرفتنم"
در حال یادگیری گرفتنم ینی چیییی؟!
پاسخ:
نمیدونم :)
اصفهان ــی ب ای خوبی :)

البته خب من ک چندکیلومتر اون طرف ترم ولی باحاله:)

+من خودم کردی رو دوست  دارم !
پاسخ:
کردی رو فولم! دی! 
دارم انگلیسی کار میکنم 😘😂
حالا ترکی مونده نمیدونم چیکارش کنم ؟
خیلی خوبه که! بشین یاد بگیر ازشون وقتی برگشتی چند تا زبان بلد باشی:))
پاسخ:
در حال یادگیری گرفتنم!  فقط یه ترک عزیز لازمه اینجا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">