خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

           

                 


من هر صبح که بیدار میشم تا سه چهار دور آهنگ سیروان خسروی رو گوش ندم از توی تخت و پتو بیرون بیا نیستم! همون که میگه یه صبحِ دیــــــــگه یه صدایی توی گوشم میــــــــگه ثانیه های تو داره میره امروز رو زندگی کن فردا دیره...! نم نم بارون...! 

بعد زود تر از همه پا میشم کتریو وَر میدارم و یه آبجوش میزارم رو اجاق بعد میرم اتاق بغلی میگم امیر امیرر امیرررر پاشو تنبل زود! بعد پتو رو میندازم رو داوود بعد هم میرم طبقه بالا میگم میلاد میلادد میـــــــلاددد! خخخخ بعد اینطوری میگه اومدم 😪...! بعد میگه احمد چای آماده اس؟!!!😏 شما اگه این تنبل ها پیشتون باشه چیکار میکنید؟ ( آینده سازان مملکت :) ! بعد هم یه روغنی میزنم به کفش هام و لباس هامو آماده میکنم و چای رو که رو درست کردم میارم میخوریم و مسواک و بعد کارت تغذیه رو میزارم تو جیبم و رهسپار میشم به سمت اتوبوس...!

این دوستانی که من صب با کتک بیدارشون میکنم اصن شب زنده دارانی ان که بیا و ببین! شب میگم بخوابید یا ایهاالناس پدرخونده باید صب با کتک بیدارتون کنه هااا !اما کو گوش استماع !

البته بگم بند و بساط شب همش با این جماعت تنبلِ که شب حسابی زرنگ میشن ! یه همدانی پیشمه که همه غذایی بلده 😂 چون پدرش اندر کبابیه! چند شب پیش برامون استانبولی پلو درست کرد 😋

همه ی استادان عزیز کتاب معرفی کردن ! منم با کتاب راحت ترم ولی حجمشون یه نمه زیاده ! یعنی چند نمه :) چند تایی مونده باید بخرم...!

دیروز رفتم شلوار و پیراهن خریدم 93000 هزار !

+ اما یه بحث حقوقی !!! من حقوق خانواده خوندم فعلاً برا همین اینو مطرح میکنم ! اگه یه دختر خانومی که میخواد ازدواج کنه اِزن پدر باید حتماً باشه! اما اگه پدر مهربان از اون غیرتیای متعصب باشه و همه خواستگار های معدود و کم یاب و نایاب و نادر  رو رد و مفقود الاثر کنه چی؟ هیچی اونوقت میمونید تو خونه با هم خندوانه میبینید و تا دکتری باید واحد پاس کنید :) 

شوخی ولی اگه سن به 25 برسه اون فرد میتونه با اجازه دادگاه و بررسی همه جانبه دادگاه مثِ کار پول و سر و وضع و در مورد اون خواستگار بخت برگشته شوهر کنید بدون اذن پدر! ایشالا همه جوونا سر و سامان بگیرند به حول قوه الهی!اینم دعای پدرخوانده مهربان! حالا دیونه نشید پاشید برید دادگاه ! در ضمن قدر پدر و مادر رو بدونید و مواظب خودتون باشید!

+ یه تُرک عزیز هم پیشمه که لهجه اونم باحاله! هی با ق و گ درگیره! یعنی ق و گ رو نمیدونم چیکار میکنه خلاصه :) 

اون گُرُم تی هم که گفتم تو عنوان به لری و کردی یعنی سر و صدا راه انداختن !

۹۴/۰۷/۰۷
god father

نظرات  (۶)

بحران؟! :|
وا 
عجبا !
پاسخ:
آخه کسی که چهل سالش بشه باید ستاد بحران تشکیل داد😂😂
ایشالا

شماهم لینک شدین
پاسخ:
😇😇😇
لری کردی :||
عجب ! بح بح !
همه جا رو منزل خودت میکنی که :)

+عاقا من اصن قصد ازدواج ندارم 40 سالمم شد ندارم :| خندوانه ام دوس ندارم :|
دکتر هم بدم میاد !

چیکاره ام این وسط؟!
پاسخ:
:) 

نچ به چهل نمیرسد!  باید یه ستاد حل بحران برات 
تشکیل بدم 😊

این بحثی که درباره ی حقوق خانواده بیان کردیدو بایدبگم قبلا از فیلم ستایش یادگرفتیم یبارم تو فیلم میوه ی ممنوعه همچین چیزی دیدم
ولی بازم مرسی چون نمی دونستم سن باید حتما 25سال باشه خخخخخ
پاسخ:
آره زیاد دیدیم :) 

ایشالا کار به اونجا ها نمیکشه :)
خخخخخ ترکه! ق و گ!! گرمز مثلا ب جای قرمز!!
پاسخ:
خخخخ لهجه داره نه در این حد :)
گرمز 😀😊
"پدر مهربان از اون غیرتیای متعصب باشه و همه خواستگار های معدود و کم یاب و نایاب و نادر  رو رد و مفقود الاثر کنه چی؟"

مگه داریم؟
فک کنم دیگه نسل چنین پدران مهربانی منقرض شده ...(شوخی)
پدران تاج سر ما هستن
پاسخ:
آره داریم زیاد باور کن! بپرس میفهمی! 
صد البته تاج سرن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">