خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

42 - مِ مث من که مخلص مامانمم!

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶ ق.ظ

امروز یک مهر تولد مامان عزیزمه! کسی که هیچکس نمیتونه جاشو بگیره! کسی که پدرخونده خاکشه! نمیشه واسه مادر جمله نوشت! اندر جمله نمیگنجه! فقط میتونم بگم دوست دارم هوارتا و دستت رو میبوسم و اینکه واسه همه زحماتت ممنونم و اینکه خیلی اذیتت کردمو حرص و جوش خوردی واسه من و منو در عنفوان کودکی همون موقعی که جونی نداشتم و اَکور پَکوری بودم بزرگ کردی و الان میگم پدرخونده ام و اینا...! ایشالا همیشه برامون برقرار باشیو سبز!خیلی باحاله مهر ماه با تولد مامان شروع بشه...! راسی تولد بابام یک شهریوره!

یاد اون روزی به خیر که دستمو گرفتی و بردیم جشن اوّل دبستان! یا چند وقت پیش که رفتیم بازار خرید کردیم برا دانشگاه! چه زود میره این ایام شباب جوانی...! یه روز دستمو میگیری میندازی دست یکی دیگه خودم میدونم! هیییییییی!

اینا رو دارم گوش میدم  Click   click 

                           

                             

                            

                            


+ همین الان از تخت بالا افتادم پایین! تو خواب هاااا

۹۴/۰۷/۰۱
god father

نظرات  (۷)

سلام.راستش مطالبتو نخوندم.الان نت پیدا کردم
امشب اولین شبه خوابگاه نشینیمه

دلم گرفته ی ذره

ی ذره سخته.نصف شبی دیگه اومدم نت گردی

حال و روز شما چطوره؟
پاسخ:
سلام آبجی بلاگفا نمیزاره که کامنت بزارم! باید یه پست جدید بزاری تا 
بتونم کامنت بزارم! 
:-)
پاسخ:
😊
خخخخخخ
آره واقعا
پاسخ:
:) 😊
مرسی ازلطفتون 
شماهم موفق باشید ان شاءالله
خوشم میاد همه ازبلاگفا کوچ کردیم
من که دیگه خیلی شاکی شده بودم نمی تونستم تحمل کنم
فکرکنم به اندازه ی کافی بهش وقت دادیم که خودشو اصلاح کنه
راستی تولد مادرت هم خیلی مبارک باشه
پاسخ:
آره والا دیگه تا پوست و استخون داغونمون کرد 😨
من هی میرم هی داغونه ! یه روز میرم وبم حذف شده
یه روز میرم کامنتامو قورت داده !
خیلی ممنون 😊
مامان داشتن کلا حس ِ خوبی ِ:)
مامان عشقه:)
پاسخ:
آره والا عشقه! 
یاد استانبولی پلوهاش به خیر :)
سلام 
ممنون که ب خونه ی جدیدم اومدی 
نه دوهفته است خیلی کم میخونم روزی 1-2ساعت ی خورده که از لحاظ روحی خوب نبودم یکمم خسته شده بودم یکمم که رفتم پیش مشاور ی برنامه داد که کلا سیستم بدنی خودم بهم ریخت نه تونسم با برنامه خودم برم جلو نه با برنامه مشاور
اوضاع تریفی نداره
پاسخ:
اِی خدا 😮
همه معمولاً برنامه رو تغییر میدن و میوفتن رو غلطک...
تو هم یه جوری بیوفت خُب😃
میدرکمت ! اممممم خوب که خستگی ات در رفت و انرژی گرفتی
و سرحال اومدی شروع کن! خودتو دست کم نگیر والاااا  😊
زیست بخون خخخخ والا با انرژی باش دکتر داروساز 😂
از طرف من به مادرتون تبریک بگید... هیچ روزی به اندازه تولد مادر قشنگ نیست :)
پاسخ:
متشکر دادا 😊
تازه اگه یک مهر باشه 😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">