خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

42 - مختصر و مفید یعنی آشپزی من! دی!

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ب.ظ

                                   

دارم اینو گوش میدم صرفاً جهت شادی و تن آسانی روح!

نه میخواد ظرفی بشوری نه سفره بندازی! هیچ...! تا تخم مرغ هست زندگی باید کرد...! اینم اولین غذایی که صرف شد به همّت بنده :) همّت نمیخواد که :) نگا به قیافش نکنید گرسنه که باشید سنگ هم در اَمان نیست! لنگه کفش در بیابان غنیمت است و بس! راستش فقط این هنر غذایی ام بود که رو شد و به بحره برداری رسید! دوستم اُملت بلده 😂 عجب نون هایی داره اینجا سه روزه آخ نگفتن و قابل لومبوندنن 😊

شام هم که یه ورژن جدید معرفی کردم! عمراً اگه خورده باشید ! شاید تو فائو مورد تایید قرار بگیره !چیپسینگ کولا 😋 


                               


کباب لقمه آوردیم اما چون خسته بودیم و تنبلی بر ما چیره شد دیگه آماده نکردیم!کم کم باید خورد و خوراک یاد بگیرم اینطوری تلف میشم 😱...! یعنی میشیم :) خوراکی رو ولش به قول سعدی عزیز: این شکم بی‌هنر پیچ پیچ میل ندارد که بسازد به هیچ!!! 

اتاقومون رو من مرتب کردم ! چقد کار سختیه! 

من رو تخت بالایی جلوس کردم! بالا رو دوست دارم چون شبا پنجره رو باز میکنم و آسمون قشنگ معلومه و یه نسیم خنک میاد تو ! اما میترسم بیوفتم پایین😇 و آمبولانس بیار و حقوق دان ببر! امروز تو پارک جلو خوابگاه مون یه پسر اومده بود یه خرگوش داشت خیلی ناز بود منم عکسیدمش 😊

+ بلاگفا نمیزاره کامنت بزارم :( لینکای عزیز باید پست جدید بزارید تا بلاگفا بزاره کامنت بزارم !

نمیدونم چرا اینقد سرم شلوغه باید کم کم یه برنامه ریزی کنم واسه همه چی ! درس! ساعت اینترنت !تفریح...

+ فک کنم سلف فردا کار میوفته ! دیگه راحت میشم از این ماهی تابه و روغن سرخ کردنی !

ای خدا چقد بده اینا که بلند بلند میخندن و حرف میزنن:(  امروز تو اتوبوس بودم سه تا پسر رو مخم بودن یه ریز داشتن بلند بلند میخندیدن و مسخره بازی میکردن! شیطونه میگف برو تو اون یکی جلد پدرخوانده براشون! بی فرهنگیه این همه آدم آروم نشستن از این اَداها دراری! دانشجو نماها😒

۹۴/۰۶/۲۹
god father

نظرات  (۲)

پست جدید گذاشته شد.خیلیییییییییییییی کوتاه:)))))))
پاسخ:
اومدم :)
اگه همین طوری پیش بری از گشنگی می میریااااااااااا!! ی چیزایی باس یاد می
رفتی از قبل ک اینطور نشی!!!
واااااای خرگوشه روووووو نگا! چقد نااااااااازه کصافط

پاسخ:
مشکل رفع شد! یکی اومده همه چی میتونه درست کنه! 
قول جوجه رو هم داد!دی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">