خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

40 - شب خندوانه ای و ریز وسایل همراه...!

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۳۸ ب.ظ

                   


شب همه شیک..! فردا ساعت 6:30 راهی ام به سوی بروجرد و خوابگاه و دانشگاه و اینترنت تری جی! با همه هم ولایتی ها خداحافظی کردم! با موتورم نیز همینطور! خیلی اونجا به دردم میخورد! فردا که رسیدم باید برم یه اتاق رو تنهایی تمیز کنم و دستی بکشم رو سر و روش! 

دیگه مهران پدرخوانده نداره! والا ما هم دیگه مردیم از دست این ریزگردا و گرما ! اونجا نه گرمه نه ریزگردی وجود داره و البته ظرفیت اینم داره که از نعمات و کرامات پدرخوانده استفاده کنه به صورت تفصیلی...! 

یعنی اصن چیزای جالب انگیزی مامان گزاشته واسه توشه راه که بیا و ببین!  میگم جنیفر آخه نخ و سوزن برا چمه هااا؟   اتو برا چمه هااا ؟ خُب یه مغازه داریم تو پاساژ یه خیاطی میزدمو کنکور سراسری هم نمیخوندم و یا علی مدد کار! میگه به درد میخوره تو بزار!

اما ریز وسایل: دو تا کت زمستونی، دو جفت جوراب، پنج تا تی شرت، دو تا دوبنده،دو تا پیراهن، دو تا زیرپوش، عینک شنا!!! متر خیاطی، کرم لایه بردار noerva، طناب باشگاه، چند تا شلوارک، ساعت مچی، فلش هشت گیگ adata،عطر بیک 19، دو تا حوله،قابلمه،نمکدون، بشقاب، قاشق چنگال، چاقو،لیوان استیل و شیشه ای،سینی،چای خشک، چای کیسه ای نپتون که مال تنبل هاس:)  قند،جا صابونی، ناخن گیر، دوتا اسپری amore، پول :)، هندسفری، نبات،دیوان سعدی عزیز،پتومسافرتی،دمپایی، ساک ورزشی،خودم :) سه تا خودکار و یه روان نویس،شامپو رزماری پرژک،ژل سر،دفترچه تامین اجتماعی، گوش پاک کن،دو تا کیف چرمی،اَزبوه :)کولنگ:)مسواک و خمیر دندون دارچینی،انگشتر،طناب رخت آویز،قندون، یه دونه قفل کمد،روکش بالش،شونه،دفتر،شال گردن، دوتا کلاه، یه جفت دستکش،صابون Lox... و تا دلتون بخواد خزعبلات! 


                               


اون اولی اتاقه که داغونه و دومیش هم که مرتبشون کردم! سومی هم آخرین غذای مادره که گف بخور دیگه اونجا از این خبرها نیست :) چهارمی هم دو تا از اون پیراشکی های شب قبلِ که به خاطر اون مسئله کوفتم شد! مامانم واسم آماده کرد خوردم! خیلی خوشمزه بود! دی!

خلاصه یاد مهران فعلاً بخیر! این عکسو عید با بابک گرفتم موقعی که نایی برای خوندن نداشتیم!یعنی هیچگونه انرژی و ویتامین یا گلوکزی در بدن نداشتیم که بسوزونیم! به اتفاق رفتیم پیش تانک ها و کلی ادای هیتلر رو درآوردیم و نفسی چاق کردیم واس خوندن! ای خدا چقدر زود گذشت! چه روزایی بود... 


                               


+ ژوراسیک دو رو هم با آبجی دیدم! 

+ رو عکسا کلیک کنید کیفیت اصلی رو میتونید بنگرید! 

+ دوباره سرعت پایین نت نزاشت آهنگ آپلود کنم!  این دیگه آخرین باره!

۹۴/۰۶/۲۷
god father

نظرات  (۱۰)

سلام
ایـــــــــــن همه وسیله که گفتی واقعا احتیاج میشـــــــــــه؟؟
خخخخخخخخخ
حالا فِک کن یه دختر بخواد وسایلشو واسه خوابگاه جمعُ جـــــــــور کنه
واااااای چه دنیایی داره خدایِ من
خیلی با نوشته هات حال میکنم  و کِــــــــــــــــــــیف آقایِ "..."

پاسخ:
تازه کم هم اومدن وسایلم! 
آبکش ندارم، سشوار و ماشین ریش تراش ندارم!
اصن اینا به کنار لپ تاپ ندارم! 
اصن اینم به کنار موتورم نیست 😂
نه باو فقیرانه چیه :)
بیخیال من اصلن بلد نیستم تعارف تیکه پاره کنم :|

پاسخ:
:))
مرسی از دلگرمی هات 
پاسخ:
وظیفه ماس انرژی رساندن به خلق :)

ایشالا منتظر موفقیتتم! 
بح بح چه منزلی :)
هان و هان البته ! چرا آدرسی ک گذاشتید اشتباه است عایا؟
پاسخ:
قابلتان را ندارد هم وطن!  فقیرانه است... :)
حتماً حواسم نبوده 😪 
بلاگفا زنده شد...
پاسخ:
چه عجب از کما در اومد بالاخره! 
حالا با کمپوت باید بریم عیادتش :)
چن تا غلط املایی داشتی...
دی:! :)
امشب ژوراسیک سه هم پخش میشه
جای شما خالی..
راسی تلویزیون دارین؟
یخچال چی؟!
پاسخ:
اممممم یکی از غلط ها  رو پیدا کردم! من 50 درصد ادبیات 
اختصاصی زدم هااا :) 
آری جایمان خالی ژوراسیک سه را ندیدیم! 
تلویزیون هست که باید دست رحمتی بکشم به سر و رویش! 
یخچال نیز باب میل است! 
خوش بگذره ...............
دیگه ننویس ما کنکوری ها دلمون اب میشه  :)
خدا به همرات اقای حقوق دان
پاسخ:
ای باو صب کن ایشالا کنکور رو بدی پست های خودت 
میشه منبع دل آب کُن :)
فقط محکم باش و قوی دختر! 
سلام پدرخوانده جان

اول یه خداقوت بابت تمیزکاری که قراره بکنی..
بعدش آرزوی موفقیت...
پاسخ:
علیکم! 
متشکر نصف تمیز کاری را انجام دادم به تنهایی! 
نصف دیگر مانده...!
راستش تمیز کاری دیگران مورد قبول من نیست 
باید خودم تمیز کنم :)
یعنی باورم نمیشه من اینقدر باهوش باشم مثلا که بیام ببینم رفتی بعد بلاگفا دات کامو پاک کنم بزنم بلاگ دات آی آر بعدشم چی؟
یه وبلاگ باعنوان ِ خاطره ها باز شه :))))
نوشته هاتو دوست داشتم :)))
پاسخ:
آی ببخشید میخواستم خبرتون کنم که 
اینقد کار ریخته سرم اصن همه چی یادم میرفت... 
خوش آمدید به منزل پدرخوانده! 
اما بازم تبارک اللّه 😊  
خب ظااااهرا اون قدام ناراحت نیسی!! خوبه په

پاسخ:
خوبی نسبیه!  هر چی توقع بیاد پایین زندگی راحت تر میشه...
باید تو خودم ایجاد انگیزه کنم دیگه...! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">