خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

39 - عنوان نمیخواد که...اصن وقت عنوانه؟

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ب.ظ

امروز آخرین روز باشگاه رفتنم بود که رفتمو تموم شد...اومدم خونه و داشتم چای میخوردم و مامانم هم داشت پیراشکی برام درست میکرد!  ویار پیراشکی کرده بودم و مامانم هم به درخواست من داشت درست میکرد...

اما یهو نمیدونم چی شد خبر رسید که زود باش بیاید بیرون تریلی رفت رو پای همسایه مون...! رفتم بیرون همهمه و شلوغ بود!  گفتن قشنگ از رو پاش رد شده...الان خیلی ناراحتم خیلی! حالم خرابه... 

آخه دم در خونه آدم تریلی بره رو پات خیلی بده...!  سرپرست خانواده هم هست...

واقعاً بده الانم مامانم اومده خبر بدتری داد...! سر نماز براش دعا کردم! خدایا کمکش کن به حق فاطمه زهرا !  اگه خونواده شونو میدیدین...! اصن شوکه شدم! تحمل ندارم...

+ الان بهترم! آروم تر شدم! 

+ پست قبلی یادم رفت بگم وقتی رفتم برا ثبت نام خوابگاه یه خانومی که خونش پیش خوابگاه ما بود و فک کنم وکیل بود با پژو 206 رفته بود تو دَر پارکینگ خونشون! منو سالار ( هم اتاقی ام) هم آستین ها را بالا زدیم و با چند تن دیگه پژو رو کشیدیم و در آوردیم و اینست از مزایای پسر بودن! زور بازو! دی! جایزه هم گرفتیم!  گفتیم هر وقت خوابگاه نبود میایم خونتون!دی! اونم قبول کرد! 

+ دارم فیلم پارک ژوراسیک 1 رو با آبجی ام میبینم! 

۹۴/۰۶/۲۶
god father

نظرات  (۵)

یا خدااااااا
واقعا خدا خودش ب خونوادش رحم کنه و هیچیش نشه...خیلیییی ناراحت شدم.چشام پر شد.هعیییی
من خودم با اینک قرار پزشکی بخونم.ولی میدونم عمرا نمیتونم چنین صحنه هایی رو ببینم.واسه همین اصن دوس ندارم بیمارستان باشم.ی تعداد چیزا کلا جالبه.از جمله مثلا اون اتفاق 6 سالگیه تو.خخخ
ولی بقیه نه...خب سرماخوردگیو ی چیزای ساده سخت نیس.ولی اینجور چیزا نه

خلاصه دوس دارم پزشک بهداشت کودکان باشم
پاسخ:
آره والا خدا رحم کنه...
منم چشام پرشد جاش نبود! 
خدا نکنه چنین چیزایی رو ببینی، به خدا شهامتی میخواد...
دکترای ایلام گفتن باید ق ط ع بشه... 
.
.
.
شش سالگی من! شتریه که دم خونه هر گل پسری میخوابه خو :)
پزشک کودکان جالبه!  گوگولی مگولی زیاد میاد پیشت :) از اینا
که عکسشو گزاشتم😊
امروز آخرین جمعه تابستان سال 94... 
کلی آرزوهای قشنگ واستون دارم...

🙏الهی حال دلت ون خوش باشه همیشه

🙏الهی که به هرچیزی که تو زندگیتون میخواین برسید...

🙏الهی همون جایی باشین که دلتون میخواد...

🙏الهی همیشه خدا باهاتون باشه... 

🙏الهی که همیشه لبتون خندون و دلتون شاد و تنتون سالم باشه... 



🙏الهی روزگارتون قشنگ باشه...

🙏 آمین
پاسخ:
یه چیزیو یادت رفت!  ای خدا نت همیشه خوب 
باشه :) امروز نتم اصن قطع بود...�
اخ طفلی ..ان شالله که چیزیش نشه...بازم جای شکر باقیه که زندست...

+بیچاره خانم وکیل..!
خب اگه قبول نمیکرد میخواست چیکار کنه..!؟
و چقدر هم شما ها پررو بودین...خخخخ!


پاسخ:
:)

نه باو اینو گفتیم واس ماشین ناراحت نشه 😳
من دلم پاکه خدا دوسم داره ایشالا دعامو قبول میکنه :دیییی

پاسخ:
ریا نباشه اونوقت :)   
ایشالا دعات میچسبه!  اجرت با اباعبدالله! 

امیدوارم چیزیش نشده باشه..هر چند تریلی شوخی بردار و چیز کمی نیس..
پاسخ:
آره والا دعا کنید! الان بم گفتن که شاید از رو مچش 
رد شده باشه... 
خبر تون میکنم...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">